Gå til innhold

vognpose til 1åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå fremover. hvilken bør jeg kjøpe? jeg har easywalker sky

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med hull til 5punkt sele

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg kjøpte en på obs ifjor, en dunpose. Den var helt genial :o)

Skrevet

Jeg blir vel stemplet som merkefreak, men jeg har en Odenswalder med lammeskinn i ryggen (dun ellers) som jeg er kjempefornøyd med. Passet til jenta vår nærmet seg 3 år, og kommer til å bli brukt flittig av nestemann også. Skinnet er forresten avtagbart og har hull til 5punktssele, så vi har brukt skinndelen hele året.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Heh, merkefrik pga det? Da har vel folk lite og henge seg opp i :) Skulle gjerne hatt en sånn jeg også, men den er jo så dyyyyyyyyyyyr :( MEN, om den faktisk passer så lenge, så kanskje svigers vil kjøpe en sånn i bursdagen til minsten :o)

Skrevet

Hehe, neida, ikke _bare_ det, men jeg er jo fan av Reima også ;o)

Men jeg syns virkelig den var genial, altså. Klart på slutten (brukte den i sovevogna i bhg til hun var 2 år og 9-10mnd) var den jo ikke "romslig", men hun brukte den helt frem til da i alle fall. Etter det har vi ikke brukt vogn i det hele tatt heller. Og så tar den ikke så stor plass i vogna.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde vært fan av reima jeg også, om lommeboka hadde vært enig ;o)

Kler du kanskje ungene dine i KUN merkeklær også? FREAK! ;o) høhø...

Høres jo genialt ut, igrunn. Men den posen jeg kjøpte på obs er ganske romslig, så kanskje vi får ønske oss noe annet i 1årsdagen hans :)

Skrevet

Odenwälder har vi den med bamsen inni.. Den er fylt med dun og er kjempevarm. Er av den ekstra lange typen så den burde holde hele vognperioden..

Kommer til å kjøpe en sånn til når den i magen kommer til verden...:)

Skrevet

Hei!

Jeg anbefaler deg Ticket To Heaven dunpose. Den er helt topp. Vi har de til våre tvillinger på 1 år. Jeg kjøpte den lengste 115cm, da har de den lengre. Jeg bare bretter den inn litt nederst hvis den er for lang til vogna. Det er fleece inn i posen og passer til 5-punktseler.

Skrevet

Odenvälder Lammy XL! Super vognpose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...