Gå til innhold

Stavanger-Sandnes og termin i september?


Artemis*på overtid*

Anbefalte innlegg

Hei hå! Det nærmer seg, og jeg prøver å planlegge fødebag og gjøre meg klar til termindato 16 september... men føler likevel at det er LEEEENGE til!

Så, er det noen her som har lyst å møtes for å gravid-prate litt over en kopp te/kaffi så er jeg med!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir gjerne med! Bor i Stavanger og har termin om 18 dager - dvs 06.09. Er i gang med permisjon og har relativt god tid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Det nærmer seg virkelig, det ser jeg jo når jeg ser datoene... men ennå er vi "bare" i august!

Skal vi møtes en dag?

Jeg tar gjerne en tur til Stavanger, er ikke akkurat lommekjent- men skal nok finne fram! Ellers så har jeg notert meg at det kommer et BIM treff rundt hjørnet, har du planer om å bli med der?

Husker ikke helt datoen nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

hadde vært kjempegøy å treffest...

får jeg bli med eller?

jeg har termin 26 september:)

jeg er 24 år fra stavanger..men bor nå på tau:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen - BIM-treff i Stavanger er den 02.09. på Phileas Fogg - jeg har ikke vært med på det før, men kanskje vi bare skal slutte oss til de andre BIM-damene? Dersom du ikke vet hvor Phileas er kan jeg godt treffe deg et annet sted, så kan vi gå dit sammen? Tar forbehold om at jeg ikke føder før termin - som er 06.09.08;) men er i kjempeform, så jeg regner med at jeg stiller. Har i alle fall meldt meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi skal melde oss på jeg!

Så nå skal jeg se om jeg finner rett sted til det...

 

Har ikke peiling på hvor jeg skal finne Philias Fogg....!

- men tror nok min Tjære vet det!

Om ikke roper jeg ut i nød!

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phileas Fogg ligger i gata oppfor Skagenkaien, like oppfor Hansenhjørnet - ved siden av feks S.A.T.S., og Cardinal og sånt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...