Gå til innhold

her lister jeg meg inn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en datter på litt over året fra før av.

 

og i dag fikk jeg en positiv test. både ventet og uventet...

 

jeg er glad, og litt redd. sånn som det skal være!

 

og dere som vet hvem jeg er; HYSJ!

 

 

Klemmer til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!=) Er helt ny her inne jeg også. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Gratulerer så mye, jeg sniker meg over til 2.tri jeg nå, tiden her inne har gått fort.

Skrevet

takker og bukker.

 

jeg ANER ikke hvor langt jeg er på vei. men det må vel være mellom 4 og 6 uker et sted kanskje?

 

jeg har nemlig ikke fått tilbake mensen etter forrige fødsel...

 

 

oioi, tenk at jeg skal få gå gjennom alt dette en gang til!

 

jeg har gleda meg til det, forrige svangerskap var jeg så redd og utilpass.. denne gangen skal jeg nyte det! stole på at kroppen gjør jobben sin, og jeg gleder meg til fødsel!!

 

men livet som tobarnsmamma? hjelp!!?

jeg ammer jo fremdeles om natta! hihi. jeg får ha en på hver pupp da...:S

Skrevet

Hei, og velkommen!

(Er inne og sniker fra 2.tri., er 13 uker nå...)

 

Er du samme VinterSol med et litt annet nick fra DIB? (og prinsesssvilikke eller noe sånt?)

 

Har, av naturlige grunner, bitt meg merke i nicket ditt :-)

 

Blir også tobarnsmamma. I februar, slik at det blir ganske så nøyaktig to år mellom.

 

LYKKE TIL!

Skrevet

Gratulerer!

Har selv en gutt på straks ett år som fortsatt ammes. Er planlagt gravid, men hadde ikke forventet at det skulle gå så raskt :) Tok nemlig ett år sist

 

Lykke til på trimesterne

Skrevet

Hei Vintersol!

 

ja, det er mange som tar feil av deg og meg! er det du som var på ivf?

(eller hva nå forkortelsen er. merker jeg er rusten på BIM-slæng allerede.. hehe)

Jeg har etterlyst deg et par ganger, hehe. for å se om du virkelig fantes;)

 

Solunger; er jo planlagt her og. bare rakk aldri få mensen tilbake.. blir spennende å se om vesla kutter puppen nå fremover da, eller om det blir tandemamming på meg. (hun skal nemlig få lov til å bestemme selv..)

 

Men vi har gått fra rundt 7-8amminger daglig til rundt 3 nå da, så hun har jo allerede kuttet betraktelig.

 

 

Skrevet

Lurer på om ikke det er enda en til av "oss" (vintersoler). Har fått spørsmålet om jeg var ivf-dame tidligere, men det er jeg altså ikke. Er blant de heldige som blir gravid på den gammeldagse måten... =)

 

Er nok ikke blant de mest aktive her, verken på BIM el DIB, men er nå innom å leser en gang iblant. Har blitt litt mer i det siste da det er litt stille på jobb om dagen...

 

 

Skrevet

Så moro! Husker deg godt fra "forrige gang". Jeg har selv nr to på vei, med termin 3 april. Lykke til fremover!!!

Skrevet

hahaha, jeg husker deg og!

 

jeg fikk jo prinsessa mi en mnd før du fikk din.

 

makan. hihi

 

 

er ikke så aktiv på bim/dib jeg heller, men her er eneste stedet jeg kan få flasha graviditeten enn så lenge. hehehe

Skrevet

Jeg husker deg også og har en gutt som er litt over en måned yngre en din lille prinsesse. Kjenner deg fra tettinntil også, men jeg har annet nick der...

Jeg er nesten i samme situasjon men fant ut i dag at jeg er ca 11 uker på vei, hadde ingen aning når jeg fant det ut, hadde bare en mens også antagelig en laaang syklus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...