Venter en juli baby:) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hei,skal starte med pergo nå etter mens(når den da kommer)det er første kur jeg skal på. Men lurer på,når i syklus starter dere med tabl og når/hvor ofte starter dere med sex? Vart teite spm dette..men,men. Har det klaffet for noen på første enkle kur da? Håper på mange svar:) klem
så gla' Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei. Synes ikke det var teite spm, men fikk du ikke beskjed av legen når du skulle begynne? Vet at det varier litt når man startet, men har inntrykk av at veldig mange begynner på dag 5. Jeg startet på pergo på dag 5. Vi startet med prøvingen på dag 8. Varierte litt, men minst annen hver dag t.o.m dag 18. Klaffet ikke for oss på 1.. enkle kur, så krysser fingrene for at den sitter nå på 2. Lykke til!
josefine1977 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Vi prøvde pergo i mai. Begynte på dag 5 og tok diverse blodprøver underveis. Brukte ikke el tester, men ut fra mensdato - som ble en uke for sein, så ble el utsatt en hel uke. Og da var mannen forlengst borte med jobben, så var aldri sjans den mnd. Men har kjenner flere det har klaffet for på første forsøk. Lykke til!!!
Venter en juli baby:) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Til dere begge:) Legen sa den dagen friskt blod var over,men leser at det er mange som starter alt fra 2-5 dgr!! Så vi får se hvor lang mens perioden vil bli da,kan hende jeg starter før den 5 dagen eller den 5 dagen. Er så spent på dette..josefine,har l blitt utsatt til deg før da? Utenom pergo kuren? Lykke til dere to også
Nullenusken Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hei! Dette er hva min gyn sa: Dag 1: mensen begynner Dag 4-8: Ta tabletter, en om dagen Dag 10-18: Sex Dag 14 (ca): Innvendig ultralyd hos gyn (kun første gang med pergo) Lykke til! Håper det klaffer!
Venter en juli baby:) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Leser også at det er flere som tar både blodp og er på ul,men min gyn sa ikke at jeg skulle gjøre noe av delene. Og detter er første gang med pergo for meg. Bør jeg ringe å høre med han tror du? Og takk for lykke ønskning. Lykke til til deg også. Har du gått på mange kurer?
Nullenusken Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Hei igjen. Dette er min første (og forhåpentlig siste) runde med pergo Jeg ble kontrollert fordi hun var usikker på hvordan min kropp ville reagere. Jeg har jo helt stabil el og syklus fra før av! Jeg synes det virker som om din gyn ikke kjenner til pergo så godt? Men nå virker det som om alle gyn har forskjellige meninger, hehe...
Alle gode ting er 3:) Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Hei:) Jeg startet med pergo på dag 5. Tok trippel kur. Jeg prøvde å lete etter EL med EL teter. Jeg fikk ikke EL før på dag 22. Har hørt andre oxo si at det er ganske vanlig at EL kommer senere enn normalt ved bruk av pergo. Stå på og kos dere med prøvinga!
josefine1977 Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Hei Har vel hendt en sjelden gang at jeg har vært en dag over tiden, men aldri i nærheten av en uke. Vanligvis veldig stabil syklus. Men mnd etter var det normalisert - og mnd etter der igjen klaffa det. Så vet ikke jeg om pergoen kan ha virkning så lenge - eller om det gikk av seg sjøl... Så lykke til med pergoen - vet som sagt om flere som det har klaffa for på første forsøk!!
Dodlimammatil2 Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Jeg begynte på dag 5, hadde sex minst annenhver dag fra dag 10 til nesten ikm ;-) og det klaffet på første enkle kur...
Venter en juli baby:) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2008 Da får vi også prøve denne oppskrifta og håpe det vil klaffe med pergo. Gratulerer med spiren og lykke til med sv.skapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå