Gå til innhold

Om jeg får jobb i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg får jobben jeg skal på intervju til i dag, skal jeg handle folat på vei hjem, det er sikkert!

Fikk mannen på gli også her om dagen da vi var hjemme hos foreldrene hans og han så alt babytøyet han og broren hadde da de var små...

*krysser alle fingre og tær*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt.. :-) når ska dere begynne prøvingen da?

Holder selv på med å skaffe meg jobb, satser på det ikke tar sånn tid,. tenkte å prøve å jobbe 6 mnd før eg event blir gravid :-p men får se. skjer det før så skjer det... :-)

Skrevet

Regner med å bruke opp de p-ringene jeg har da, dvs den jeg satte i i går, pluss en til, om alt går etter planen da...

Har et 40% vikariat nå, men det er så lite at vi egentlig ikke klarer ogg på det...

Har derfor søkt på jobber i 2 mnd nå...

Får evt tlf på fredag dersom jeg får jobben.

Skal også på jobbintervju i morgen, og har egentlig mer lyst på den stillingen...

HI

Skrevet

Lykke til på jobbintervjuene!!!

Anbefaler deg å vente litt lenger enn 2mnd med å slutte på prevansjon hvis du vil gi et godt inntrykk på sjefen og kollegaene(hvis det er en jobb du vil fortsette i lenge da). Er selv i ny jobb(begynte 1aug), og det tar jo litt tid før man blir kjent med kollegaene og systemet. Kjipt å være morgenkvalm og sliten oppi alt dette styret+at det er jo noen som ender opp sykemeldt i store deler av svangerskapet(vet jo aldri...)

Men det negative til side: Lykke til, det kommer nok til å gå bra:-)

Skrevet

Nei, ble ikke oppringt på fredag hvertfall...

Men var på jobbintervju på torsdag også, og skulle høre fra dem tirsdag eller onsdag, og da skulle jeg få tilbakemelding uavhengig av om jeg får jobben eller ikke.

HI

Skrevet

kult. spennende :-)

Har ikke hørt noe eg heller enda. Lurer på om eg må vemte em hel uke til :-s men men..

Skrevet

Off, irriterende med all ventetiden...

Hovedproblemet mitt er at jeg er snart 20år, har jo gått 14 år på skole og 2 år i lære, så jeg har meget begrenset arbeidserfaring.

Har gått i lære, jobbet i et bakeriutsalg og jobber nå i barnehage (40% vikariat som jeg ikke kan leve på).

Det har jeg også fått kommentar om på ene intervjuet...

Har på to intervju fått kommentar om at jeg er 19år og er gift.

Ene spurte til og med om jeg var med i en religiøs sekt!

Så begynner jo å lure på om det er det de fleste tror...

Har en 4-5 stillinger til jeg skal søke på nå, så håper at det gir resultater raskt! Frem til 25. september har jeg bare 14 dagers oppsigelsestid i vikarstillingen..

Men med 24 000 i faste utgifter hver måned, hvorav 15 500 er huslån, og en mann som har utbetalt ca 20 000 utenom overtid, og jeg har utbetalt 5000kr, er det utrolig trangt... Blir mye overtid på mannen:(

Skrevet

uff, så teit da.... Er mange trangsynte folk rundtom her som må gjøre ting vanskelig for dem som er i startfasen på livet sitt.. Må jo synes det er bra at unge fremdeles gifter seg tidli. herregud liksom.

Er selv 21 år. ,med en datter på 1 år, og null jobb erfaring. bare sommerjobber. så ligger ikke så bra an. Og i tilleg fikk sambo vite i dag at han kanskje ikke får dimme fra militæret enda likevel, må vente til mars da han egentli er ferdig.. og vi har ikke barnehageplass, så da får ikke jeg jobbet :-( og med det må vi vente leeeeeenge før eg event kan bli gravid igjen.. er knapt å klare seg på en inntekt i permisjonstiden :-s

Vanskelig ting er altså-

Skrevet

Ting har virkelig gått galt mellom mannen min og meg nå.

Og slik det ser ut, kan det bli skilsmisse, men vi skal prate mer i kveld når han kommer hjem fra jobb...

Skrevet

oj, det hørtes ikke kjekt ut :-s får håpe på ting løser seg-

Skrevet

Tror vi har fått løst det meste nå:)

Men fortsatt ikke hørt noe ang jobb..

Skrevet

Det var bra :-)

Nei, har ikke hørt noe her heller :-s må vel begynne en ny runde med søknader... Lite motiverende..

Skrevet

Jeg søker og søker konstant...

Er så frustrerende å ikke få jobb!

Skrevet

Aof... Har fått et sånn KANSKJE jobbtilbud.... Men seff er ingenting sikkert enda... :-s og venter svar fra ene jobben i dag.... nervepirrene... Vil bare begynne jobbe så eg kan begynne prøvinga om ikke så lenge :-D sku egentli vente til våren, men tror eg kommer til begynne prøvinge rundt jul eller noe... :-p

Skrevet

Jeg hørte aldri noe fra han som sa jeg skulle høre fra ham uavhengig av om jeg fikk jobben eller ei, skulle ha hørt noe forrige tirsdag eller onsdag.

Skal på et nytt intervju i morgen, så håper at det kan bli noe av, problemet er bare at jeg ikke husker om det var heltid eller deltid...

Og i dag skal vi på et omplasseringssenter og se på hunder...

Gleder meg som bare det!

Vet du noe om jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...