Gå til innhold

Farvel, farvel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, forsvinner ikke fra dette fantastiske forumet men den deilige ferien i Norge er over og i dag flyr vi tilbake til "øya". Dette er typisk første morgen på 4 uker at jeg er den første oppe. Har sittet på trappa i deilig sol med deilig kaffe. Nå har mamma og jentene stått opp så det er på tide for meg å hoppe i dusjen før farmor kommer på lunch.

Det har vært noen deilige uker med god blanding på værfronten. Men jeg klager ikke; vær spiller ingen rolle for meg så lenge jeg får være noen uker i moderlandet.

Nå er kofferter pakket (relativt sprekkferdige) og passene funnet fram.

Neste gang jeg skriver er det fra utlandet. Om 4 uker blir jeg student og dere kan tro jeg gleder meg til å ta fatt på reisen til jordmoryrket:)

Jentene har fremdeles 2,5 uker før skolestart så da kan vi kose oss noen uker med pappa før "hverdagen" starter.

Men vi kommer tilbake til jul, for i år er det heldigvis norsk juleribbe som står for tur. YIPPI!!!!

Vi "snakkes" jente! Koz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for nå kjære du:-)

Det ble jo litt tid til skravling, men aldri blir det nok tid alikevel:-)

Sånn er det bare med oss, vi kunne vel sittet i ukesvis og alikevel hatt masse å prate om...

God tur hjemover, hilse jentene masse fra oss:-)

Så sees vi plutselig igjen!

Og du, masse lykke til med skolestart for både små og store!! Dette blir spennende!!

Klemmer ivei til til dere alle:-)

Skrevet

God tur hjem igjen! Og lykke til med studiene!!! Så moro det blir!

Vi snakkes uten å'er igjen;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...