Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Kom på en ting... Har du prøvd ammeskjold? Har prøvd det selv når jeg ble utrolig sår å det er mye lettere å få tak i puppen da. Vet av flere som har brukt ammeskjold til 6-7-8mnd.
yasmina Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Nei, har ikke proevd. Ble tipset om det i gaar og kikket paa ammehjelpen.no, ble litt usikker da de ikke anbefalte det. Er egentig ikke saar....Men skal melde expat naa og hoere hva hun syns. Takk for tipset alikevel
NoDoubt Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Blander meg litt inn her..... Jeg brukte ammeskjold hele ammeperioden med eldste jenta. Hun hadde store problemer med å suge riktig. Fikk ammeskjold på sykehuset og da fikk hun endelig mat i seg. Ble anbefalt å kutte det gradvis ut da melke mengden kan bli redusert ved briuk av skjold. Men jeg gadd ikke kutte det ut og jeg hadde mer enn nok melk i de 7 1/2 månedene jeg ammet henne. Da jeg sluttet var det hun som nektet å ha mer pupp selv om det var mer melk;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå