Gå til innhold

eh... nå vet jeg hvorfor mensen aldri kommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*flau*

jeg er gravid jeg!

tre dråper tiss klarte jeg presse ut på testen i dag morges... selvom jeg var utrolig tissetrengt.

Eneste grunnen til at jeg tok testen, var at jeg kom på at jeg hadde en liggende,,,,

men tre dråper var visst nok... først en skyggestrek, og nå en høyst nærværende ekte strek...

oi.

ehm. aner jeg når termin er? nehei. men jeg gjetter på april/mai en gang...

lurer på hva folk kommer til å si?

Jeg ringte mannen min med en gang da. og sa at nå måtte vi forte oss å kjøpe den leiligheten, hvis ikke så får vi aldri lån.. hehe.

Ting ligger til rette denne gangen også. jeg har et vikariat i drømmejobben min, som avsluttes da et par mnd før termin... dvs jeg får fødselspenger denne gangen og.. makan til flaks. hehe

jeg får litt dårlig samvittighet overfor dattera mi da. storesøster i en alder av to år? kommer hun til å forstå det hele, vil hun bli sjalu?

jeg håper svangerskapet blir like fint som forrige gang, og at jeg har krefter til henne hele veien!

eh, oi. dette ble langt.

fyttirakkern. det er et lite menneske inne i kroppen min!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer snuppa!

Litt sjalu er jo naturlig, men tror det er bedre at de er så tett enn at det er veldig mange år i mellom de ;) Brødrene mine er VELDIG tette, og de har hatt et supert forhold siden de var små, og er det fortsatt. Har alltid hatt noen å leke med ;)

LYKKE til ;)

Skrevet

Gratulerer!! Det er jo fantastisk. Du opplever faktis det som alle som venter på mensen drømmer om..... Litt misunnelig nå, men satser på at det er veldig smittsom, dette..

Skrevet

ååå, ja! dere må gjerne få litt av mitt fruktbarhetsstøv alle sammen! for det virker som om jeg har nok....

(vi så for oss en hyggelig prøvehøst med stearinlys og masse kos vi.. hehe)

værsågod!

*blåsepå*'**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så mye!

Skrevet

Oi, gratulerer! Heldig du da, og det går nok helt fint med storesøster skal du se, flere fordeler enn ulemper med 2 tette tror nå jeg:)

Lykke til med baby i magen:)

Skrevet

Gratulerer så mye Vintersol! Så gøy med to tette! Og kjekt å slippe og stresse med prøvingen! :) Kos deg masse med magen igjen!

Har hørt at 2 år eller under er bedre aldersforskjelle enn 3... Så her er vi i tenkeboksen om vi kanskje burde startet snart likevel.. Snuppa mi blei jo født i juli i fjor.. :)

Skrevet

Gratulerer!!!

Skrevet

Ååå gratulerer:) *misunnelig* Håper jeg kan si det samme om en uke;);) krysser alt jeg har nå jeg:o)

Skrevet

takk for gratulasjoner jenter!

jeg har litt vanskelig for å fatte det jeg. men jeg vet jo av erfaring at det siger inn etterhvert.. hehe

men jeg hadde jo bestemt at lioevr og en del andre slitere skulle få klaff først jeg:(

nå er det bare å hive seg rundt og kjøpe leilighet, for når banken finner ut at jeg er gravid igjen, kommer vi til å få betraktelig mindre lån... usj..

hehe.

oioioi. jeg tror det var omtrent den følelsen jeg satt med sist også. OI! oioioioioioi!

(og så jeg som er så elendig på å holde smella da. jeg vil jo bare fortelle det til hele verden.. hihi)

Skrevet

Gratulerer så mye! Dårlig samvittighet for at datteren din skal bli storesøster i en aldre av 2 år? Hvorfor det?? Er ikke 2 år den perfekte aldersforskjellen? Det mener jeg i hvertfall. Jeg og min bror er 2 år i mellom og vi lekte sammen hele barndommen.

Skrevet

Hihi ;D ;D;D;D Syns det er knallmoro :D:D:D gleder meg på deres vegne jeg! Og for lillesnupp som skal bli storesøster :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...