Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 som gir gaver,tar med henne ut på resturant osv.. tenkte på det da jeg leste en tråd akkurat! vet det ikke er det viktigste i et forhold,men må innrømme jeg skulle ønske det var slik her i heimen også.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg er ikke misunnelig på andre, har det fint med min mann og vi er glade i hverandre.. han kommer ikke med gaver til meg ofte, men fikk f.eks 30 røde roser dagen etter jeg fortalte han at jeg var gravid..kan ikke huske at han har gidd meg noe utenom dette??sånn utenom jul og bursdag. det hender vi går på resturant av og til, men ikke noe fancy resturant da...det blir som regel kina-mat eller den lokale invandrer resturanten her vi bor..som er billig og har veldig god mat:) er glad i han uansett..og han trenger ikke ta meg med på resturanter og gi meg gaver for at jeg skal være fornøyd..selvsagt er det koselig..men det er ikke noe som vi gjør hver uke.. bryr meg ikke så mye om hva andre par gjør..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 30 røde roser! det var kjempekoselig gjort
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Nei, for jeg har et slikt fint eksemplar selv :-) Han behandler meg nesten som en prinsesse, sier mange ganger for dagen at han er glad i meg, synes jeg er nydelig, sexy osv, og viser at han synes det, er veldig påpasselig med at jeg ikke må slite meg ut, avlaster meg mer enn gjerne med ting, gir meg ting eller gjør ting bare for å glede meg osv. Og dette er så klart gjensidig da ;-) Selvsagt er ikke alt så rosenrødt alltid da, alle har jo sine bølgedaler, men for det meste. Jeg er nok heldig ja, men vi har også jobbet veldig mye med forholdet begge to, måtte bøye av på krav vi opprinnelig hadde, ha rom for at den andre kan ha en dårlig dag, ta opp problemer mens de enda er små, ikke mase og hakke på hverandre osv, det har tatt mange år å komme til dit vi er nå og fortsatt må vi hele tiden sørge for å huske på hverandre i hverdagen, vise hverandre at vi bryr oss om hverandre og ta opp ting vi tenker på om noe plager. Et godt forhold kommer aldri gratis tror jeg. Men nå beveget jeg meg helt ut på viddene her, var ikke det du spurte om, hehe... Sorry.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Nei, jeg er ikke misunnelig i det hele tatt. Bra for de som liker det da. Jeg er kanskje litt rar, men jeg har aldri likt å ta imot gaver, føler meg ubehagelig. Jeg gir jo gaver til folk da, men bare for folk som jeg liker og for de som trenger det.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Jeg er hetrofil, men jeg liker ikke menn til annet en vennskap og sex. Klarer ikke, og vil ikke leve med en mann. Så hver gang jeg ser par tenker jeg... åhhh så glad det ikke er meg. Koser meg sånn med venner og familie, men NEI mannfolk i hverdagen er bare trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå