2 tette - med flette Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Trenger en vognpose til vinteren, har en fra før av, men synes ikke fargen er så fin
Zitro Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Synes "erteposen" er myyyyyye finere jeg. Jeg bestillte derfra i våres og elsker den.Men det er jo sommerpose da.. Men hvis du er ute etter vinterpose, så er det vel få som syr det på bestilling. Da trenger du jo en dun, eller lammeskinnspose.
2 tette - med flette Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Synes ikke de var så fine på koseposen jeg da.. Men man kan vel kanskje få de som man vil. Jeg trenger ikke nødvendigvis en med dun, holder med noe thermo greier inni, jeg kan jo legge inn et lammeskinn osv selv, så blir det varmt og godt Det funker jo med høst/vår pose også da, hvis jeg bare fyller på med litt ekstra når det er kalde dager. Blir jo ikke så kaldt i norge lenger heller da
Zitro Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Her er link til erteposen... Men det er ikke noe thermo i den, kun bomull og fleece. http://dotedot.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6_24&products_id=4
melkekua™ Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Sjekk ut finn.no, hender noen legger ut annonse der.
2 tette - med flette Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 hm, ja de var litt vel tynne kanskje Greit med en som tåler litt snø uten å bli våt og kanskje. Skal ikke være greit dette her..
Zitro Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 www.going.no har mange fine vinterposer også forresten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå