frøydis m/ 4 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 "barnevakt". I går krabbet minsten etter meg rundt i hele huset. Det er først nå han begynner å få litt fart på seg, så da rakk han helt ut på vaskerommet mens jeg satte på en maskin. Han ble så fascinert av å se på klærne som gikk rundt inni der at han lå på knærne en lang stund og prøvde å få tak i det, tror jeg. Kjøkkenet har vi i rommet ved siden av,- og jeg kunne styre der mens han "passet" vaskemaskinen. Kanskje noe å bli passelig svimmel av det også :-)))
Trollmora Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Ha ha ha ) De er morsomme de barna! Samtidig er det godt de blir fasinert og opptatte av de merkeligste ting, som dermed kan inngå i kategorien "barnevakt", mens en moden mor får svinget seg uten frimerke rundt anklene.
Maud Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Min minstesnupp og din minste er vel temmelig jevngamle? Her er også vaskemaskinen utrolig spennende. Hun reiser seg opp og trykker nesa inn mot glasset og prøver å få tak i det der inne. Må bare passe på at det er en maskin på 40 grader som står på...
coscos Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Ja, vaskemaskinen er spennende! Her må jeg sjekke over alle knappene før jeg setter igang en vask, for lille turbo M elsker å trykke på all ting. Og, jeg må også prøve å holde ham unna når vaskemaskinen er satt på, for plutselig så skrur han den av, og da må jeg starte på nytt igjen. Ganske så irriterende når vasken nesten var ferdig. Men, han kan bruke masse tid foran maskinen, ta ut tøy, ta inn tøy (og gjerne alt mulig annet), stille på knapper, åpne luken, lukke igjen. Så her blir den brukt til litt tidsfordriv dersom jeg holder på med andre ting på badet. Hva skal man egentlig med leker...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå