Gå til innhold

Hvilke matrutiner har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gir grøt på kvelden og har begynt å tilvenne med et grøtmåltid i 10- tiden på formiddagen. Etterhvert når det er kommet på plass kommer jeg til å prøve ulike middagsglass og se hva han synes om det. Når det skjer vet jeg ikke enda, har ikke tenkt lengre enn det enda:-) Men ammer enda, og kommer til å fortsette med det innimellom + morgen og kveldspupp. Nattavvenninga er nok ikke langt unna, men det er fordi han bruker puppen som smokk...

Når du gir det måltidet i 10- tiden, er det før første dupp?

Lurer på om jeg skal gi måltidet før første duppen, så lure inn et middagsglass før siste dupp. Sliter me å få ham til å sove etter 15 om ettermiddagen. Så han er HELT sengferdig klokken 18. Sliter med å holde ham opp til 18:30 ja, og det er jo ikke så rart. Vanskelig å gi grøt til en som nesten sover, hehe, for er jo stuuup trøtt.

For tiden er det etter første dupp. I og med at han er så mye våken på natta enda, og han er klar for å stå opp kl 7, er han stuptrøtt ca 9. Så sover da en times tid, så grøten blir sånn 10- halv elleve. Gir han andre grøtmåltidet i 5-halv seks tiden. Har litt samme problemet på kvelden. Har ikke fått inn no faste sovetider, noen ganger sover han 3 ganger iløpet av dagen og ikke så lenge, og noen ganger 2 ganger og litt lengre. Eller så sovner han plutselig en halvtime i bilen. Så har funnet ut at det er best å gi han grøt før han blir kjempetrøtt og heller leke litt etterpå før han får han tar kveldsbadet. Prøver å legge han rundt 7.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...