Gå til innhold

Sønnen min er så rasende festlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ringte meg for å fortelle at da han fulgte Johnsen til frokostbordet i bhg idag, kunne han fortelle at " *sukk*, mamma er så slem mot meg ho!! Ho dytter meg og sånn..!!"

Festlig gett!! Med det mener han at jeg var superslem fordi jeg måtte løpe etter ham for å få tak i ham da han skulle kle på seg, og veiledet ham med hånden på ryggen hans. Da fikk jeg passet påskrevet om at du dytter meg, og er slem og ja i det hele tatt..

Ha ha, morro at han forteller slikt til de ansatte i bhg da:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke moro når de små sier sånne ting?

Sånn er det hos oss også støtt og stadig.

Ofte kommer han hjem og forteller at den og den voksne i bhg. har dyttet han så han falt og slo seg og begynte å gråte. Og så får mamma og pappa beskjed om å kjefte på denne voksne.

Den beste jeg har hørt er dattern til xn min som går i samme bhg. som minsten min. Hun hadde nettopp fylt to år og kom hjem og fortalte at en navngitt voksen i bhg. hadde slengt henne ut i skogen.... meeeen, denne voksne var jo ikke på jobb en gang når dette skulle ha skjedd.

Skrevet

hehehe ja tenk om de ansatte i bhg skulle trodd på alt de hører:) Er jo så viktig å to på et lite barn vet du......

Håper han ikke er like fornærmet når hn kommer hjem da:)

Skrevet

Hehe, utspekulerte småttiser. Hørte en "fin en" fra venninna mi her om dagen også. Sønnen hadde det med å si ting av typen "får jeg ikke smokken så hiver jeg lekebilen ned trappa" og liknende. Venninne tok seg jo da en alvorsprat med ham for å si at å si sånne ting kalles trusler og det ikke var noe fint å komme med. Litt senere sa hun "nå må du slutte å banke bilen i gulvet, ellers slår jeg av barnetv" (eller noe i den duren) hvorpå sønn selvsagt repliserer "det kalles en trussel, mamma, og det er ikke særlig høflig". Jeg ler meg ihjel :oD

Skrevet

Hehe... Ja ikke sant? Min 4 åring gjør det samme innimellom. Vi skal visst nok ha både slått ham, låst ham ute av huset, kastet ham ned trappen osv. I tillegg har jeg ikke tall på hvor mange ganger en av de ansatte forsiktig har kommet bort til meg ved henting og spurt: "Eh...duuuuu...er det sant at dere venter en liten til? For xxx sier nemlig....osv" Blir litt oppgitt til tider ja ;-)

Skrevet

He he he he he he:o))) *ler* De _er_ jo festlige og da!!

Blir en alvorsprat her i dag og tipper jeg, he he.

Niesen min på 4 og vi var på stranden i sommer også, hvor hun leker med en jente i et lekestativ. Denne jenta tør å klatre lenger enn tantejenta mi, hvorpå hun da sier, så jeg nesten trodde på det sjøl: Har du sett storesøtra mi Ida?? Hun er 5 åt og klatrer opp der med bare en hånd!! *hehehehe*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jotakk, det foregår her hjemme også! Om snuppa f.eks står litt i veien i gangen, så tar jeg hånda på ryggen hennes og "veileder" henne litt bort.... Om ho er i rette humøret da, så kan ho fint kaste seg ned på gulvet og vræle ut "ikke dytt meg mamma!!!!".... gjorde det i barnehagen også... festlig ;)

Skrevet

ÅR skulle det stå! 5 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...