metaMORfose Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Var det noe som så programmet i går? Likte dere det? Jeg liker slike programmer, for da kan man se situasjoner litt utenifra. Som foreldre så har man et ansvar for å ta tak i situasjoner som har gått i stå hjemme, men det er ikke alltid så lett å se hva man kan gjøre annerledes. Hvis man holder på en metode som ikke fungerer så må man kanskje revurdere? Men dette er fryktelig vanskelig. Kommentarer?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 jeg så det. elsker slike programmer. lærerrikt. jeg har ikke så store barn som den familien fra i går, men lærer jo en del fordi.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jepp så på i går, og det var et topp program. Nå er vår sønn ikke så stor - 3,5 år. Men det er mange ganger jeg kunne tenkt meg en ekspert inn i heimen, en som kunne sett problemene fra utsiden og gitt oss noen gode tips når ting går i stå og vi som foreldre står på en siden og sønnen på en annen siden. Men vet ikke om vi hadde vært så tøff at vi hadde stilt opp på tv for å si det sånn. er så mye enklere å stå å se en sak fra utsiden enn når vi står midt i det selv.. Er vell kanskje derfor de uten barn er de beste til å oppdra barn.. )
Mille** Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Fikk bare sett halve programmet, hadde en avtale kl 20.30, men det virket veldig interessant. Med ei i puberteten i hus så tror jeg jeg har en del å lære av det programmet, er nok av utfordringer som dukker opp ja. Bla å få henne til å rydde rommet. ;o) Men jeg hadde aldri turt å stille opp på et sånt program, all ære til de som tørr å vise fram sine værste sider på den måten.
metaMORfose Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Spennende, dere tenker som jeg. Vår eldste er 9, og puberteten er ikke langt unna. Prøver å være litt føre var med å lage avtaler og sånt, men det krever sin mann og kvinne for å få et godt klima i huset. Streng men ikke kjefte og fremdeles få dem til å gjøre som man ønsker. Man må i alle fall tenke igjennom hva man driver med.
trollmamma Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 metaMORfose -kjenner meg sååååå godt igjen du. Min eldste er nesten 10, og ja -me merker at puperteten er på full fart inn i huset ja. Gløymte programmet eg Går det mandager? Klokka? Går det i reprise? Når da i så fall?
boble <3 Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Oh no! Glemte det jeg også,håper detgåt i reprise. Har forseten en 10 åring her også og han blir vel et lite hormontroll snart:0) Merker det er mye følelser i sving iallefall.
blond Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Jeg så noen av programmene som ble sent sist og liker dem bedre enn alle Nanny-programmene. Det kunne vært veldig lærerikt å bli filmet selv. Tror jeg hadde blitt flau..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå