Santi og gjengen Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Er ni dager over termin og kroppen har lurt meg gang på gang med regelmessige tak over flere timer. Våknet også i natt av dette, da kom de med 3-5 min mellomrom, var vonde i tillegg til at det var mens vondt i mage og korsrygg. Kjente at det kom mer utflod med disse takene også. Sovnet tilslutt og våknet et par timer senere. Fremdeles tak og mensvondt, men på langt nær så vonde som i natt. Men det kommer fremdeles litt mer væske enn vanlig, og den har nå begynt å bli blodfarget, nesten som dag to i mensen. Har aldri hatt fødsel som har startet med at det begynner å blø, så jeg vet ikke hva som er normalt og ikke. Skal man ringe føden da, eller er det normalt? Har fremdeles litt tak, men de kommer ikke tett, og de er ikke vonde sånn at ting er igang. Blir så sliten av dette tullet! Kan ikke kroppen bare sette alt i gang og bli ferdig!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Tror eg ville ringt å hørt hvordan du skal forholde deg til tegnene du har. Har ingen erfaring med å begynne å blø på den måten eg heller..sånn utenom slimpropp med blod i.. Sliiiiiitsomt å gå på overtid da, håper det skjer noe snart! Lykke til!
Mage igjen Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Vet mammas første fødsel startet sånn, men en blødning. Så her er det nok noe endelig på gang hos deg!!!!! Ville ringt føden jeg og hørt hva de sier også. Har lav terskel for å ringe dit jeg ) Har sånn som deg, en skikkelig luring i magen som lurte meg i går natt. Lå i flere timer og hadde kynnere og mensvondt... men så gikk det desverre over. Hadde vært godt å få det overstått, selvom jeg ikke skal klage, er fortsatt 5 uker til termin hos meg...... Dette er nr 3 hos meg da, og jeg har hørt at den fødselen kan være sånn som starter opp og stopper igjen og er litt "lei" sånn sett.... han får komme når han kommer! Masse lykke til til deg!
Santi og gjengen Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Takk! Nå begynner faktisk kynnerne/riene å gjøre vondt, så nå får jeg et håp om at ting virkelig er på gang. Men det er enda 10 minutter imellom, og det er enda en ting jeg ikke er vant til. Hver gang jeg har født tidligere, så har riene startet med 5 min mellomrom med en gang. Alt er liksom så annerledes denne gangen. Blir så forvirret. Men jeg kan jo gjøre klart det praktiske mens jeg venter og ser hva som skjer... Blir fortvilet hvis alt stopper opp denne gangen og, så nå får snuppa se og komme seg ut!
Ausgustbarn Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Hei! Jeg ville ringt føden med en gang jeg, selv om jeg vanligvis har ganske høy terskel for å gjøre det (aldri gjort det i mine 2 svangerskap, har termin i morra). Så lenge du blør. Er sikkert bare fødselen som har startet, men det kan jo være noe akutt... Ikke meninga å uroe deg da. Du må jo vurdere det selv. Lykke til!!
Herkules Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 mammas fødsel startet med blødning, hun dro til sykehuset for sjekk og ble lagt inn. Få timer senere fødte hun. Det kom veldig overaskende på henne.
MammaCecilie Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Hei:) Jeg skal føde på ahus, så jeg hvert inne på hjemmesidene dere og lest litt. Der står det at ved blødning som er mer en blodtilblandet utflod så skal man kontakte føden. Regner med at det gjelder de fleste sykehus så jeg ville ringt med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå