Lille L Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg har så sykt vondt i halsen. Noen som har noen gode råd? Lurer på en ting til da. Jenta mi hadde 38 feber i går.. Men gikk ned til 37.5 midt på dagen. Hun hoster litt fortsatt og litt snørrete men ikke no feber. Hopper og spretter rundt og veldig opplagt. Kan jeg sende henne i barnehagen i dag mon tro?
Zitro Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Her er min egen hestekur for halsvondt. Ta et glass kaldt vann, og ha oppi fersk sitron. Syra i sitronen dreper evenuelle bakterier i halsen. Drikk dette da flere ganger om dagen... Det hjelper faktisk, jeg har kurert meg selv med halsvondt flere ganger med denne behandlinga.
melkekua™ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Har du hatt vondt i halsen lenge? Jeg tenkte med det første halsbetennelse, men kan jo bare være vond hals i forbindelse med forkjølelse. Drikk sitronvann (kok opp vann og tilsett dråper med sitronsaft - sånn på gul flaske). Ellers pleier jeg å lage meg honningvann tilsatt flytende c-vitamin. Jeg hadde holdt henne hjemme hvis jeg var deg. De skal ha en feberfri dag hjemme før de blir sendt i bhg. Dessuten er min erfaring som ped.leder at feberen kommer fort tilbake hvis man er for snar med å sende barnet i bhg. God bedring til dere begge ;o) PS: Hvordan gikk det med kaka forresten? Ta et bilde når den er ferdig for jeg har veldig lyst til å se den hehe )
Lille L Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Nei, stod opp i dag med vond hals. Skal stikke og kjøpe sitron saft. Leyla er i barnehagen, siden jeg målte tempen hennes og den lå på 37.5 de i barnehagen sa de gikk helt fint siden hun var så opplagt og aktiv. Men skulle ringe hvis det var no. Skal lage en prøve kake til helgen. Blir veldig spenndene på resultate siden jeg IKKE er flink til og bake. Lurer på om det går ann og kjøpe sånne ferdig bunn i sjokolade? Skal nok ta bilden av den hvis den blir no bra og legge det ut på bloggen min:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå