Frøken Linn Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 er noen som har sånn på profilen sin om når div ting skjer.. noen som skjønner hva jeg mener?? hvor ser man det?? huff. dårlig til å forklare
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Mener du datoer for unnfangelse, når hjertet begynner å slå osv? Isåfall så fant jeg mitt på babyverden.no og klippet det ut derfra. Kan hende man finner det her også men det vet jeg ikke noe om. På babyverden taster du inn dag for siste mens og får opp den listen. Terminkalkulator.
Frøken Linn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Var akkurat den jeg mente! Tusen takk! =) lager bok tilknøttet kommer jeg da, og er jo så fint å kunne skrive litt også. takk takk
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Å, det var lurt. Kan hende jeg kopierer den ideen din God natt!
Frøken Linn Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 det må du bare gjøre! =) god natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå