Dinaden Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Heisann! Jeg bare lurer på en sak her... Er det noen av dere som har hatt deres mor som forlover, eller vet om noen?? Eller er det helt uvanlig? Bare undrer her i nattetimene altså
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Det burde da være mulig! Jeg var forlover for mamma (at jeg burde nektet at hun giftet seg med neket er en helt annen sak), så ser ikke noe galt i å gjøre det motsatt. :-) Tenk så flott for mamma å bli spurt om noe slikt da!
brooklyn Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Min mann hadde pappaen sin som forlover når vi giftet oss. DET var en stolt pappa det:) Han var sååå kry og påpasselig at det var helt herlig:)) (men jeg tror ikke det er heeelt vanlig..)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 jeg hadde min mor som forlover...synes det virket naturlig jeg
Mari80 Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Jeg har aldri hørt om noen som har hatt mora si som forlover. For meg virker det litt rart, men nå har ikke jeg noe spesielt godt forhold til mora mi.
Dinaden Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 Da er det ikke sikkert jeg er helt på viddene allikevel da Jeg synes nemmelig ikke det virker så merkelig, men jeg tenkte å høre hva andre nøytrale mener
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Valg av forlover er jo veldig personlig. Så da kan jeg ikke skjønne at det ikke kan gå å bruke sin egenmor, om det føles naturlig:0)
♥Snulder Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Min mann hadde sin far som forlover! Og omvendt da faren giftet seg med ny partner noen år tidligere:=)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Min mor er jo min beste "jente"venn....så jeg valgte henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå