Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere? Evt. andre symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom i uke 6 sist gang hos meg. Enn andre symptomer?? Når kom de hos dere? I hvilken uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 5 med førstemann. Da tisset jeg ofte, og så kom kvalmen og slo meg rett ut litt uti uka... Ømme bryster hadde jeg fra før ikm, men det var normalt.

Denne gangen hadde jeg masse symptomer, men pga prøverørshormoner så tør jeg ikek si hva jeg ville hatt selv om det var egenprodusert. Kvalmen derimot kom ikke før uti uke 6.

Skrevet

Kvalmen kom allerede i uke 5 for meg.... begynner å gi seg nå, er i uke 10...

Skrevet

kom skikkelig i uke 8 og forsvant i uke 10. Da var jeg kvalm hele tiden, fikk ikke i meg noe, og brakk meg hele dagen. ( men kan ikke klage! Var redd det skulle bære sånn lenge lenge og ble overlykkelig da det forsvant. Det værste jeg vet er kvalme)

Fra uke 12 ble jeg kvalm hvis jeg var sulten - med en gang jeg kjenner jeg er sulten bør jeg spise noe, og da unngår jeg på en måte kvalmen

Skrevet

Ømme pupper kom ikm-uka.

Kvalmen kom i uke 6, trøttheten har kommet og gått hele tiden.

Fra rundt uke 14 hadde jeg masse vondt i hodet, dette ga seg rundt uke 21.

Ellers har det vært av og på med småting, men ingen store greier. Har hele tiden merket på pusten at noe i kroppen ikke er som vanlig, spesielt nå på slutten (er 34+2 nå)

Skrevet

Kvalmen og endel andre symptomer kom i løpet av uke 3. Var sikker på at jeg ikke var gravid for ALLE som er gravide her inne har hatt ømme pupper som symptom. Men etter 3 tester er det nok ikke noe tvil om at jeg er gravid:-)

Så symptomene kan visst komme veldig tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...