Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 det er INGEN frisørsalonger som har åpent den dagen vi gifter oss.. ingen som er intr i og holde åpent heller.. så hva gjør jeg da? kjenner ingen som er flink med hår og sminke.. *agrh*
suseduse Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 kan det kanskje være mulig å høre om noen av frisørene på salongen kunne gjort det privat hjemme hos deg. veit ikke om det er mulig jeg..
Junipien Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Hvor skal du gifte deg? En liten plass siden de ikke har åpent? Prøv å høre med noen kan komme hjem til deg. Koster nok litt mer, men er helt klart verdt det, spør du meg. Vi hadde opprinnelig planlagt å gifte oss i en annen by enn det vi gjorde, og jeg rekrutterte min faste frisør i min hjemby til å reise dit vi skulle gifte oss. Nå ble det til at vi giftet oss i min hjemby og hun holdt salongen åpen for meg den dagen. Sjekk litt rundt, det ordner seg nok :-D
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Skal du gifte deg på en helligdag elle søndag? Bare lurer da jeg er frisør selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå