Gå til innhold

syns det er så fantastisk gjort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venninne av meg sin kjæreste har aldri møtt den biologiske faren sin. når han var 2 år flyttet moren sammen med en ny mann som hun ikke så lang tid etterpå fikk et barn med. han fikk seg da en lillebror. helt fra første dagen denne mannen flyttet inn har han alltid tatt seg av ham som sin egen sønn. når han og moren hans gikk i fra hverandre var det en selvfølge at både han og broren skulle være annenhver helg og en dag i uken hos denne faren. i tillegg til annenhver jul og påske og sommerferie.

når han for noen mnd siden ble pappa for første gang var det en kjempe stolt farfar som kom på besøk.

når han var 16 år tok den biologiske faren kontakt med moren og sa han ville treffe han og ha kontakt. han sa tvert nei, jeg har en pappa.....han sa han kom 16 år for seint...

det jeg vil si med dette er at jeg syns det er så fint at det går an å ha det slik. leser om så mange som går fra hverandre og krangler om samvær. her hadde faren ikke rett på noe samvær når de gikk frahverandre siden han ikke er noe biologisk far. men syns det kjempe fint av moren at hun har latt ham få ha han annenhver jul og alt. hun ville nok helst hatt han selv tenker jeg...

syns det er så kjekt å høre slike historier. at han faktisk har hatt en pappa i hele oppveksten selv om den biologiske faren ikke har villet ha noe med han å gjøre da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er heldigvis flere slike. =))

Kjæresten min har en sønn og en datter, datteren var allerede født når han ble kjent med mammaen, men hun er hans på lik linje med broren. Hun har møtt biologisk pappa og vet han er "far", men han kalles pappa XXX, mens kjæresten min er bare pappa. Det var aldri tvil for han, hun er like mye hans som broren som er biologisk, så han (vi) har dem like mye, og stiller like mye opp for begge, enda det er 6 år siden han gikk fra moren til ungene.

Det som er sprøtt er at fremmede folk som ikke vet skjønner med èn gang at de er far/datter, de er så utrolig like. Ikke alt man arver gjenom gener. ;-)

Skrevet

kjempe kjekt å høre..;) han jeg prater om har og fått en søster til... faren har giftet seg på nytt...

ja er ikke alt man arver gjennom gener nei.

er så fint å høre om slike folk. man hører jo nok om fedre osv som ikke vil ha noe med barna sine å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...