Gå til innhold

Tips til dere som ikke har født!!


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Husk engangstruser!!!

Jeg fikk bare en på sykehuset jeg. De ble skikkelig sure da jeg spurte om å få en til. Holder ikke med en stor bomulls truse til de store bleiene man går med etterpå..så jeg anbefaler dere å kjøpe engangstruser på apoteket ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang jeg fødte så fikk jeg så mange truser jeg bare ville jeg, de lå så jeg bare kunne ordne på egenhånd!! Er kanskje forskjellig fra sykehus til sykehus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Jeg venter 3.mann og har ved begge de to andre oppholdene fått så mange truser, hånkler, kluter... jeg ville ha. De har blitt lagt ut på ei tralle i gangen, slik at alle kunne forsyne seg når de måtte trenge. Høres veldig spesielt (og smålig..) ut, spør du meg. Men, det er vel som de sier her, forskjellig fra sykehus til sykehus. Jeg har født mine i Kristiansand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sant???

Hun dama som ble sur sa bare:

-Har du ikke fått med deg at du må ordne sånt selv eller? Her er det nedkjæringer, så vi kan ikke bare gi ut sånt i hytt og pine. Det blir for dyrt. Så ta deg en tur på apoteket du, der får du kjøpt dine egene truser!!

 

Hmfr :-|

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedskjæringer el ei, så må du ha truffet på en av disse "fantastiske" barne pleierne som ALDRI skulle vært der, el som skulle gått av for lenge siden. For uansett, så svarer man ikke på den måten!!!

 

Normalen (dersom nedskjæringene var SÅ prikære) ville jo være å opplyse om dette FØR man faktisk blir lagt inn. Da ville jo de fleste stille forberedt. Du kan jo ikke være den eneste som ikke har kjøpt inn dette på forhånd, vel??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte i Tønsberg.

Møkkadame!!!

 

Fikk låne boksershorts av sambo, fin å ha over trusa på natta,hehe..Som et tips igjen fra meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...