Gå til innhold

Kunstige søtningsstoffer


Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Hvorfor skal ikke barn under 3 år ha kunstige søtningsmidler? Ref. tråd på småbarn 1-2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det ikke er bra for kroppen... husker ikke helt jeg. Men det anbefales ikke. Er jo ikke bra for oss heller.

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Ja, men et glass fun light i uka kan vel ikke akkurat skade?

Skrevet

Prøvde å google litt men fant ikke noe av det jeg husker å ha lest tidligere.. :o/

Skrevet

Det er vel fordi man ikke vet hva kunstige stoffer gjør med de små. Ikke krise med litt, men sånn i hovesak skal de ikke ha det.

Skrevet

tror ikke litt skader nei. men tror det er noe med at de ikke klarer å bryte ned eller hva det heter sånne "farlige" stoffer, på samme måte som vi voksne gjør.

Skrevet

Jeg har lest at det er fordi mange får så problemer med magen av de søningsstoffene. Etter 3 år er tarmene mer modne og tåler mer.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...