Gå til innhold

Gruer meg sånn til studiestart i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på programmet at jeg allerede kl.9 må presentere meg selv!? :( gruuuuer meg.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se det sånn; JEG overlevde fint:) Den presentasjonen (som jeg vanligvis får hjertebank å blodrødt tryne av) gikk strålende:) Jeg kom meg t.o.m gjennom sånn navne-lek der jeg plutselig måtte si ALLE sine navn pga jeg var sist i rekken:O

LYKKE TIL HVERTFALL:D

Skrevet

takk:) lit prestasjonsangst nå ja... skumle studiet:(

Skrevet

Presentere seg selv....er det sånn alle må gjennom, eller bare visse skoler/studier??

Skrevet

Jeg fikk et program for mitt studie. Er sikkert studiespesifikt.

Fikk du angst du også eller?

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke fått noe program hvor det står annet enn at jeg skal møte kl 10

Skrevet

Jeg skal møte 8 og så være der til 19.30:(

Skrevet

oida....hva skal du studere? Får ikke håpe jeg skal være like lenge, for da sliter jeg med barnehagen...hehe

Skrevet

Administrasjon og ledelse, årsstudium.

Du da?

Du hadde fått beskjed om ditt opplegg varte så lenge.

Skrevet

Ja det håper jeg jo at jeg hadde fått beskjed om ;-) Jeg skal gå sykepleier, så vil ikke tro vi har noe sånt

Skrevet

He he, dere bør jo venne dere til ubeleilig arbeidstid og slikt da;) allerede nå.

Hvor skal du gå?

Jeg gruer meg litt siden det er en høgskole, har kun studert på universitet før.

Skrevet

Skal gå på Høyskolen i Akershus...mend det er vel ikke noe verre en universitet eller?

Skrevet

Oki, skjønner nå at det er litt forskjell på våres 2 presentasjoner av oss selv:P

Men du klarer det! =) Ingen vet uansett mer om deg enn du! ;)

Skrevet

Jeg begynner også i morgen... er bare ett informasjonsmøte som varer i 2 timer, begynner 12:15, og grugleder meg laaaangt inni ryggmargen... Skal så sykepleien jeg ... på UiS! :D

Skrevet

Nei, greit at de ikke vet mer om meg. Men hele opplegget med masse presentasjoner og seminar første dagen hørs overveldende ut:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Rakk deg ikke på msn, så jeg får ønske deg LYKKE TIL der! Du har da snakketøyet i orden til og kunne presentere deg selv ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...