Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde blitt veldig glad hvis noen kan svare meg på dette her, for jeg har ikke noen som helst peiling på eggløsning.

 

Prøver å bli gravid, og er i 3. pp nå og skulle hatt eggløsning rundt disse dager. Men har fortsatt ikke fått noen positiv EL test så lurer litt på om eggløsningen bare kan forsvinne en mnd??? Tok test de to forrige mnd og da var dem positive, så skjønner ikke helt hvorfor den ikke blir positiv nå?

 

Blir veldig glad for svar :)

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...