9ta Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hadde blitt veldig glad hvis noen kan svare meg på dette her, for jeg har ikke noen som helst peiling på eggløsning. Prøver å bli gravid, og er i 3. pp nå og skulle hatt eggløsning rundt disse dager. Men har fortsatt ikke fått noen positiv EL test så lurer litt på om eggløsningen bare kan forsvinne en mnd??? Tok test de to forrige mnd og da var dem positive, så skjønner ikke helt hvorfor den ikke blir positiv nå? Blir veldig glad for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå