Gå til innhold

noen som kan anbefale ei god trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på jakt etter ei god trille... men vet ikke hvilken jeg skal velge... har ikke bestemt om vi ønsker 3 eller 4 hjul..

det må være full liggestilling og den må være lett. hadde vært en fordel om den hadde vært vendbar, for babyen er så lita enda...

noen som kan anbefale ei god trille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs litt hvor stor vogn du tenker og prisnivå.. Vi har Teutonia Timmy, det er en knallgod vogn. Eneste er at den er kun fremovervendt. Ellers er Teutonia Mistral kjempebra, den har vendbart styre. Ellers er de ganske like.

Liker veldig godt Teutonia jeg da, og de jeg har mest erfaring med.

Skrevet

jeg er ute etter ei trille som vi kan trille på tur med og på butikker...

hadde håpet å komme under 3000kr. det må være litt store hjul på den...

hvilke nettbutikker har godt utvalg og greie priser? butikkene her har ikke allverden til utvalg...

Skrevet

noen flere?

må gjerne være ei vogn som kan skjermes litt slik at det ikke blir å kaldt for babyen... vi vil begynne å bruke trilla så tidlig som mulig på reiser og når vi skal ha med vogna i bilen...

Skrevet

Vi kjøpte den nye trilla til DBS og er veldig fornøyde. Den er lang så den kan brukes til de slutter med vogn (110 cm full liggelengde) Faktisk det lengste vi fant på markedet pt. Barnet har god plass og samtidig så er den nett og enkel å slå sammen. 4 hjul og kurv under. Praktisk og lett å trille. Regulerbart styre, men ikke vendbart.

Kostet ca 2500,- ny.

Anbefales:-)

Skrevet

har sett litt på den... hvor mye veier den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...