Gå til innhold

Leggkrampe..?? Eller.....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å kjenne d i venstre fot... er mega STEL i leggen, kjennes ut som jeg har hatt DEN treningsøkta uten å strekke ut etterpå.... har hatt dette ett par dager, men ikke selveste krampe da....

synes dette er rart??

Flere???

Tips, råd om hjelp???

Får jo ikke til å gå normalt, halter....

HUFF!!!

Det er jo ubehagelig å gå på foten normalt, kjennes ut som leggmusklene mine i foten er ALT FOR KORTE... kjempeøm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det i ca 4 dager!

Utrolig vondt!

Men, nå har det gått helt over!

(Prøv å bind en ulltrå rundt ankelen! Det gjorde jeg, og det ble mye bedre! :D Selvfølgelig bare psykisk, men det hjalp!)

Skrevet

ååhh, ei trøst å høre at d har gått over etter rimelig kort tid da.. :D

MEn ulltråd?!?!?! *LER*

den var ny for meg!!! heheheheheheh

fanken. kanskje jeg må på jakt etter ulltråd ja..!??! hehe

Skrevet

Ja! Det er visst et gammel kjerringråd mot leggkramper. Hehe.

Jeg ble så desperat her for 2 netter siden, at jeg skaffet meg en ulltråd og prøvde.

Og den natten som jeg som et lite barn! hahahaha.

Helt latterlig, jeg vet, men grunnen til at det funker driter jeg i, så lenge det funker! :D

Jeg strekker også ut MANGE ganger om dagen, spes når jeg ligger i senga før jeg skal sove.

:)

Skrevet

Og jeg som trodde det bare var meg. Våkner av at legg og tær kramper samtidig og lager helvete for meg........Er jo så trøtt at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få strekt ut begge deler.

Funker ulltråd, jeg så skal jeg sannelig skaffe meg det.

Pøs på med flere råd ;)

Skrevet

Problemet mitt er ikke kramper.....! MEN at jeg har vondt i leggen i venstre foten min pga at d kjennes ut som at jeg er KJEMPESTEL i den!! Skikkelig øm!!

Kjenner at d er ikke mye som skal til før jeg evt kan få krampe, men har aldri hatt krampe denne runden... og sover om natten også! Det er når jeg går at jeg har vondt/øm i leggen, eller strekker den ut etc...

Hmm...

skjønner ingenting.....

Hadde jo en runde forrige svangerskap der jeg ble liggende i smertehelvet i 3 uker med konstant senna-strekk/kramper i hele venstre fot!!! VAR ET HELVET!!! Grunnen til dette var at jeg fikk pseudo-prolaps (hadde prolaps tidligere det året...) i ryggen som igjen førte til disse smertene i foten,samt isjiasj og jeg mistet følelse og styrke i foten også...

Men denne gangen har jeg ikke hatt dette (iallefall ikke ennå!!!) KUN at det kjennes ut som at jeg har hatt en forferdelig til treningsøkt uten å strekke ut så jeg er KJEMPESTEL og øm når jeg går som sagt...

Skrevet

Det er akkuratt sånn jeg hadde det og!

Jeg har heller ikke hatt en eneste krampe. Kun rastløse ben, og det at det kjennes ut som leggen min er sinnsykt støl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...