Snilla23 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Er her en del med annet nick. Kan dere hjelpe meg kjære medmødre Har så lyst å vinne dette videokamera. Har ikke råd til å kjøpe det ellers, ogå treng jeg det til jula når vi skal besøke familien i Afrika vi ser så sjelden. http://www.dagbladet.no/dinside/2008/08/18/543970.html Bilde 7 Prøv gjerne å stemme flere ganger.
Snilla23 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2008 Tusen takk alle sammen, nå ser jeg at dere har gitt meg flere stemmer. Visste jeg kunne regne med dere Trenger fortsatt litt hjelp da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå