Prinsen & spiren Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 ser på klær der nå, mye fint så har lyst til å bestille litt der:) - Er det normale strl der? - Og hvor mye er portoen på? - betaler jeg nå - eller får jeg regning?
Trallllle Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei! Jeg bruker str s hjemme, og bestilte alt jeg handlet derfra i s og passet helt fint. Har ikke bestillt bukser da, så det er jeg ikke sikker på åssen er. Jeg fikk pakkene etter en uke ca og måtte betale tollen med en gang. Du kan kun ha 20 plagg i hver pakke forresten:) Og når jeg hadde full kurv betalte jeg rundt 400 kr i frakt, tollen vet jeg ikke helt enda da den siste pakken ikke er kommet enda.. Handlet vel for 7-800 i den ene pakken og betalte rundt 300 i toll. Og når du bestiller må du betale for varene og frakten ed en gang ja:)
Ragdoll Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 halve skapet mitt er i dette merket! Størrelsene er som hjemme på denne butikken Kjøper man for under 30 dollar i klær slipper du fortolling. Ellers får du bare forenklet tollgebyr når du henter pakken i posten .. Kjempefornøyd med klærne derifra, har bestilt flere ganger og vært i statene og handlet. Favorittbutikk nr 1!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå