Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jenta mi skal begynne så smått i bhg fra september av. Hun er da over 9,5 mnd. Hun har nå begynnt å reise seg rundt omkring, og prøver så smått å gå. Jeg bør vel kjøpe støvler til henne til bhg da? Jeg har diskutert dette med ei annen som mener og tror at støvlene bare blir vanskelige å gå med, samt at de vil gli av foten. Noen her med meninger eller erfaringer?
Blåmandag¤ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 De bare detter av. Min lille gikk da hun var 8 mnd, nå er hun 12 mnd og støvlene er egentlig mest i veien fortsatt. Kjøpte noen litt grove sko til henne i dag, hun skal gå bruke dem i stedet. Jeg jobber på en småbarnsavdeling, vi tar ikke på støvler på de barna som ikke kan gå/akkurat har begynt å gå.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Okei, da dropper vi støvlene:-)
Blåmandag¤ Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Det kan jo være barnehagen deres synes støvler er fint. Det finnes noen regnsokker som er fine da, tror det er Abeko som lager dem.
♥Andrine♥ Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 http://www.stonzwear.com/ Hva med disse?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2008 Ja det har jeg faktisk fra før. Har brukt det på henne et par ganger nå :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 De var fine de! Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå