Gå til innhold

til dere som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er det bare dere som bruker ord som fitte osv som har rett til å besteme hva som er lov til å skrive her inne?

hvis man lurer på noe som er litt andeledes så blir man jo kjeppjaga her inne, trudde det var dette man skulle bruke dette forumet til jeg.

siden dere kjenner hverandre så veldig godt hvorfor prater dere ikke på chaten eller skravesiden å lar oss som faktisk har et spørsmål få lov til å spørre om noe uten å bli sett på som unormal osv,

jeg er en godt gift kvinne men må jo få lov til å spørre om ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det får du lov til....jeg er ikke godt gift....men er kvinne da...

Skrevet

Enig, HI. Det må da gå an å spørre om ting her, uten å bli kalt fitte og andre stygge ting....

Skrevet

ja selv om man spør om litt uvanlige ting er man ikke en dårlig mor,kone , elsker osv så lite intresangt liv du har fordi du går å tenker på det heile dagen det da faen ingenting med saken.

man kan lure på noe uten å være unormal

Skrevet

Er enig med deg Hi... ikke bry deg om de fittene som er ute etter kvalm her inne!! Finnes en egen anonym smultpuddingklubb som lager kvalm her inne støtt og stadig:-)

Skrevet

Ha, ha... og siden du ikke er anonym så lager ikke du kvalm?? Morsom du gitt...

Skrevet

Hør her..jeg lager aldri kvalm tjukka:-)

Skrevet

Pssssssssss, du lager da kvalm stadig vekk, feiten:) Så nå vet du det!

Skrevet

heyyyyyyyy... her prøvde jeg FAKTISK Å VÆRE trivelig, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei da!! angrep med en gang jeg viser meg her inne!! Tipper du er drittsur for at du lider av blodsukkerfall etter at du ike har fått din daglige kasse med bamsemums tjukka:-)

Skrevet

Bamsemums? ÆSJ!! Nei, her drikkes det kun 10 liter cola om dagen + 3 stratos i store plater. Hvem i all verden spiser bamsemums?? Er ikke pingle heller;) Blodsukkerfall har jeg aldri, colaen står nemlig på nattbordet... Så der falt den påstanden i grus!!

Skrevet

Bare for å ha sagt det: Bamsemums er knallgodt!!!

Og nå fikk jeg lyst på det, men har selvfølgelig ikke det.. Skam deg Yppert!!

Skrevet

Jasså?? hører du til bamsemumsjuntaen her inne du også!! Jeg ser for megg at 3/4 av anonymforumet sitter hjemme forran pcn og sikler med rabiesbefengt fråde ut fra kjeften, hver gang BAMSEMUMS blir nevnt her:-)

Skrevet

Bamsemums er et svakt punkt, må innrømme det:-) Men ikke er jeg feit, og ikke sliter jeg med andre skavanker, så jeg koooooooser meg med bamsemumsen min;-)

Skrevet

Har hørt rykter fra troverdig kilde at du ikke er feit, så du er innviet for lengst til å spise så mye bamsemums du klarer:-) Hrmmmmffff... Dette her ble jo bare skravel det.... hvor er spydigheten da?? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ??? :-)

Skrevet

Slapp av alice:-) var bare å brette overskuddet ned i trusa, så du fikk bollemus det..hehe

Skrevet

Nei, skal du se!! Drypperten begynner jammen å bli snill;) Liten sjarmør jo...

Skrevet

Det er pga at dine troverdige kilder har fortalt deg hvor snill og grei jeg er, så du klarer ikke å være frekk mot meg uansett hvor mye du har lyst;-) HAHAHA!!!!!!

Skrevet

har ett par bittmerker i leppa for å skjerme ungene for latteranfall forran pcn ja:-)

Skrevet

Ja faen... du sa noe der ja!! Skal pokker meg ta for meg det trollet litt nærmere:-) Hun ødelegger jo hele mitt hardt opparbeide image her inne!!

Og du Anonym over her igjen!! bare rull inn pølsepuppene!! Jeg kommer ALDRI TIL Å BLI TRIVELIG...Så det så...phuuuuuuu... makan til hetsing det var her da:-)

Skrevet

For en deilig snuppelupp du er;) Nytter ikke prøve å skremme meg med ukvemsord, du er og blir sjarmtrollet mitt. mmmmmmmmmm

Skrevet

hehe....alice ler hult ut i illusjonenes mørke dal.....og drikker alt for ur kirsebrsaft under kjøkkenvifta med en sigg.....

Skrevet

JÆÆÆÆÆÆÆÆKKK.. fuck off.. jeg er OND, FÆL OG FORFERDELIG!!!! dette her er ondsinna hets mot meg som bruker..skal FAAAAAEN MEG rapportere deg tjukka:-)

Skrevet

Deilige bamsen min. Ja, gjør det du hvis det kan gjøre deg lykkelig;o) Alt for deg, vettu! Gjør alt for min snille, deilige bamse;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...