Gå til innhold

Når kom magen deres?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne dere som også har to da dette er min andre...

Jeg har laangt ifra så flat mage som jeg pleier nå.. Enda jeg bare er i min 5 uke.. Men det er jo fordi den er så sykt oppblåst.. Nesten flat på morgenen også ser den altfor stor ut utover dagen.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt, er lenge siden... :P Sander er jo ett år nå.. :P

Men tror nok at jeg var 17 uker ca... :)

Skrevet

Glemte å si at Sander er den ene jeg har.... :P

Skrevet

Enkelte gjettet det alt fras uke 10-11. Enda jeg har litt ekstra fra før.

Skrevet

uke 23-24 ca.... hadde nesten helt flat mage til da... syntes ikke at jeg var gravid engang

Skrevet

Synes jeg hadde fått en liten kul allerede i uke 11 jeg. Men 'føler' meg kanskje større enn jeg er og da siden jeg vet det er to

Skrevet

hei jeg er i uke 13 og fått en bitteliten kul under navlen der. . hehe.. Sånn at de som vet jeg er gravid kan se det :)

Skrevet

førstemann på meg, og jeg er i uke 16, begynnte å få mage tidlig, men det er først nå jeg ikke bare ser feit ut, men at magen syns med klær på..

Skrevet

Magen kom egentlig ganske plutselig på meg.. hadde litt mage helt i begynnelsen, men det må ha vært luft.. For i uke 12-13 forsvant magen helt.. Men den kom nesten over natta rundt uke 20.. Er min første! :-)

Skrevet

Jeg er i min 12. uke, og jeg synes at jeg har fått litt mage. Men synes den er veldig slapp. Sikkert bare luft. Føler meg veldig oppblåst for tida. Dette blir min andre. Har ei jente fra før.

Skrevet

Er førstegongs, og min mage byrja ikkje å koma før i veke 28, ca. Før det var eg kanskje litt mindre smal om midjen enn vanleg, men ikkje så mykje at andre enn eg sjølv la merke til det. Er framleis (34+6) mindre enn "alle andre", og syns det er ganske ok, i grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...