lioness* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg fant en nettside som teller ned til et bestemt tidspunkt, så det er altså 25 dager og 14 timer igjen! Har ikke vært aktiv her inne, men lest litt i innlegg her iblant. Gifter meg altså om knappe 4 uker. Flere som skal i ilden den 13. sept? Alt i boks?
Nerak 2x pp Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 JESUS........ er det ikke mer igjen??!!! Litt bedre å tenke uker syns jeg. Joda, her skal vi vandre opp den 13. kl 13. 00 Tror det meste er i boks. Fikk plassert folk ved borde4t i går kveld
Gjest Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 13.09.08 kl: 14.00 kommer jeg til å være drittttttt nærvøs!!! har dere begynt å grue dere el?? gruer meg helt villt jeg.. er så redd jeg skal grine alt er sånn ca i boks... kjøpt inn 10 orkideer til serverings hjelpa i dag.. så nå snart hele stua full av bryllups greier.. har dere tema el?? hvilken farger skal dere i så fall ha???
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 synes det er så slit med bordplassering jeg... har dere forresten vært på utdrekkningslag el?? el deres kjære?? går å gruere meg jeg... tror det skjer noe til helgen her
lioness* Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Det er neimen ikke lenge igjen! Her er det også klokken 13.00, de av oss som skal i ilden da kommer vel til å være nok ganske så samstemt i følelsesregisteret den dagen tenker jeg! Jeg er litt skremt over å trippe oppover kirkegulvet, men ikke så mye at jeg ikke får sove om natta heldigvis. Har også drevet med bordplassering i det siste - det er vanskelig selv om vi bare skal ha et helt lite selskap med familie og noen få venner. Har litt igjen å fikse - bestille blomster, bestemme meny (vi skal på en restaurant, den er booket for lenge siden da), hente mannens smoking og få sydd på min brudekjole. Og lage kirkeprogram og evt meny. Har ikke hatt utdrikningslag enda, men jeg har en sterk antakelse om at det blir neste helg igjen. Min tilkommende skal ha til helgen - håper de får han hjem igjen i ett stykke!! Bordtema og farger og sånt har vi ikke - bryllupet er såpass lite at det ikke føles nødvendig. Og restauranten står for alt av dekketøy og sånt så da er det ikke så mye å tenke på utover evt blomster. Må få høre om utdrikningslagene deres når de er gjennomført da!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå