♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 og den begynte IGÅR!! først så fant jeg ut at hesten til stesøstera mi har blitt sykere, han har en sykdom, og burde vært mye bedre nå.. men er værre! og her står jeg og egentlig må forberede henne på at den kanskje må avlives..jenta er 13 år!!! OG idag kjører jeg lille gutt til barnehagen, første dag etter 6 uker ferie. Han har gleda seg sååå fælt til å leke med bestekameratene sine der, og når vi kommer finner jeg en lapp i hylla hans om at den ene kameraten hans har fått laukemi!!! Det er lissom ikke småtteri heller.. strigrina i barnehagen mens jeg leste, for var ille tøft..og hormonene mine som er rabiate om dagen gjorde det ikke enklere.. Når jeg skulle hente guttungen i barnehagen igjen, så STOPPA BILEN!!! argh.. aldri vært trøbbel med den før, nå bare kutta hele vraket ut...så sto en evighet og venta på falck, og jeg fikk overtalt han til å stoppe i barnehagen og hente guttungen før vi kjørte på verksted, for jeg måtte jo få henta han!! Guttungen var stolt som en hane når han gikk ut av porten for å kjøre falck bil med mammas bil på lasteplanet, mens alle barna sto ved gjerdet og så på! hehe.. jeg var ikke like fornøyd.. så etter mye om og men så kom vi oss hjem, og bilen, den står på merkeverksted den.. BILLIG??? neppe... så nå er jeg forbanna og sur og grinete og lei meg og alt på en gang... vil bare at denna dagen skal gå over!!!
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Høres ikke ut som at du har noen god dag nei. Er ikke lett å motta en sånn beskjed når man allerede har endel å tenke på. Jeg synes det er så jævelig når små barn får sånne diagnoser, de har jo så mye å se frem til ennå. Har du fått høre hvordan det går med gutten da? Og med hesten? Vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg men, vil bare si at jeg føler med deg i dag!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 aner ikke no om gutten. annet enn at han går på cellegift og sånn. gått på det i hele sommer!! Og hesten står og koser seg på havn og aner ingen fred og ingen fare, jeg venter på tlf fra spesialist som skal ringe imorra tidlig.. så får han se på hesten, og avgjøre hva som skjer. For han har ikke smerter, men han kan ikke ris, for da svikter bakbeina.. og det er ikke no liv for en hest å aldri kunne brukes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå