2 hjertegull :) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Da tenker jeg ikke bare på produsent, men også hvilken smak dere bruker? Vet det er veldig forskjellig hva babyene liker, men tenkte å se hvis jeg får mange svar om det er noen som går igjen, om det er noen typer "de fleste" babyene liker.. Vi bruker Nestle Hvetegrøt med frukt på dagen, og GodNatt (risgrøt med pasta) fra Småfolk på kvelden.. Er litt usikker på om kanskje hun ikke liker dem.. Jeg må blande fruktmos i for at hun i det hele tatt skal være intressert.. Det er ikke slik at hun spytter dem ut, men kanskje hun blir mer intressert om jeg bytter smak?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Snuppa elsker maisgrøt. Gaper før hun er ferdig med det hun har i munn. Har prøvd risgrøt fra Holle. Var ikke vellykket sist, men skal prøve igjen imorra. Har også hirsegrøt fra Holle.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Hun liker alle hun har fått.. For øyeblikket er det havre om formiddagen og havre med banan+aprikos til kvelds. Mais, ris, hvete, havre både med og uten fruktmos i.. HS anbefalte uansett å bytte på, så det blir litt variasjon.
2 hjertegull :) Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 Okei.. Ja, vi er bare på første pakken med 6-mnd-grøt, så jeg skal prøve noe nytt neste gang.. Lurte bare på hva.. Det er jo så utrolig mange forskjellige, og hun er jo sikkert ferdig å spise grøt før vi får prøvd oss gjennom alle *ler* Takk for svar, begge to
camosilla Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Havregrøt liker han veldig godt. Nå om dagen går det i risgrøt (god natt). Tror han liker havre best.
Labambie Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Her er det god natt grøt både dag og kveld. Med masse fruktmos i, ellers vil hun ikke ha! :-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Hun vil ikke spise annet enn de fra Hipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå