lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 vet at det er et rart spørsmål, men jeg er gravid og har luktedilla. akkurat nå får jeg ikke nok av å stikke nesa i omo pakka. mannen min mener at det ikke er bra, men jeg tror ikke det er farlig. hva sier dere?
Expat Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Anioniske tensider. Kjemikalske greier. Vel du får jo løsna opp, om enn ikke på den hyggeligste måten... aiii...
Gjest roperten Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Vel, det er en grunn til at vaskepulveret plasseres langt unna matvarer i butikken, for å si det slik...
Gjest roperten Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Og det er ikke bare på grunn av lukten...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 hehe, men jeg spiser den jo ikke akkurat da. bare lukter.... dere mener at det ikke er så lurt altså? hehe! vil jo ikke at det skal være skadelig for barnet da.
3xmamma Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Prøv å gå over til å sniffe på nyvaksa klær istede du, er langt fra de samme, men vil tippe de er litt mer safe
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 ja jeg gjør det og, hehe! har sykt dilla på lukter. får vann i munnen av å tenke på stein, mur, sand, garasjer, parkeringshus, bensin, nye gummistøvler. blir helt gaaal jeg. slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå