ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Da kommer jeg inn til dere, testet positivt i dag, om enn en noe svak strek. IKM i går. Men en strek er en strek, så da stemmer det nok! Men tar en ny test med morgenurin onsdag for sikkerhets skyld. Er altså 4+1 i dag, og dette blir vår første hvis det nå går bra
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 gratulerer!!! Da er vi to ca like langt på vei tror jeg Og dette må gå bra, orker ikke annet
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 Så moro da, er sikkert mange med samme termin her. Krysser fingrene for at begge spirene sitter. Har ingen erfaring med dette, så tar en dag av gangen. Og så satt den på 1. forsøk!! Har du barn fra før uglemamma?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 hehe, herlig flaks med førsteforsøk,ja Jeg har en snart 2 år gammel jente fra før...Helt objektivt selvsagt verdens nydeligste Jeg har på min side hatt litt uhell med det å få igang andremann, så håper inderlig det går bra denne gang. 3. forsøk på et år ... Alle gode ting er 3 ?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2008 Alle gode ting pleier å være 3 ja, krysser fingrene for at det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå