Gå til innhold

Hvordan fortrenge han???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg, jeg trenger mange gode råd. Hvordan fortrenge forelskelsen, det at jeg har blitt glad i en mann jeg ikke kan få? Jeg har kjærlighetssorg, og sliter big-time etter 3 mnd i lykkerus. Nå har han gått, og jeg er helt knust! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skaff deg et prosjekt. jeg for min del pusser opp hjemme. hele leiligheten... mamma er død og slutt med typen - altså: prosjekttid!!

og så holder jeg på å pusse opp meg selv litt også - ny sveis, gått ned i vekt osv :) man føler seg bedre når man ser bra ut!

Skrevet

har du pult en opptatt mann da???....i såfall må du bare takke deg selv.....

Skrevet

Nei for faen, ikke opptatt mann. Han vil bare ikke ha meg lenger!

Skrevet

Gå ut på byen, finn deg en ført, oppdag at i havet er det masse fisk

Skrevet

Enig med Sally. Pul han ut av kroppen med en tilfeldig fyr, bare bruk kondom. Hvis han ikke vil ha deg så burde du bli forbanna!

Skrevet

Prøv selv healing,det funker.

Sett deg på gulvet tenn et lys ,ha på deg lette lyse klær,pust fra magen og ut 3 ganger ,pust dereter inn nesa og ut munn 3 ganger .Pust deretter vanlig. tenk over hvordan du vil ha det i livet ditt skriv alt du ønsker og ikke ønsker deg .Ta brevet uten å lese det og brenn det helt opp,du må ikke lese det.Gjør dette i en uke og se at alt blir mye lettere.Jeg trudde ikke noe på det,men jeg prøvde og jo da det funker .Det kalles for selv healing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...