Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hjelp meg, jeg trenger mange gode råd. Hvordan fortrenge forelskelsen, det at jeg har blitt glad i en mann jeg ikke kan få? Jeg har kjærlighetssorg, og sliter big-time etter 3 mnd i lykkerus. Nå har han gått, og jeg er helt knust!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 skaff deg et prosjekt. jeg for min del pusser opp hjemme. hele leiligheten... mamma er død og slutt med typen - altså: prosjekttid!! og så holder jeg på å pusse opp meg selv litt også - ny sveis, gått ned i vekt osv man føler seg bedre når man ser bra ut!
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 har du pult en opptatt mann da???....i såfall må du bare takke deg selv.....
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Nei for faen, ikke opptatt mann. Han vil bare ikke ha meg lenger!
Sally&Tiny Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Gå ut på byen, finn deg en ført, oppdag at i havet er det masse fisk
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Enig med Sally. Pul han ut av kroppen med en tilfeldig fyr, bare bruk kondom. Hvis han ikke vil ha deg så burde du bli forbanna!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Prøv selv healing,det funker. Sett deg på gulvet tenn et lys ,ha på deg lette lyse klær,pust fra magen og ut 3 ganger ,pust dereter inn nesa og ut munn 3 ganger .Pust deretter vanlig. tenk over hvordan du vil ha det i livet ditt skriv alt du ønsker og ikke ønsker deg .Ta brevet uten å lese det og brenn det helt opp,du må ikke lese det.Gjør dette i en uke og se at alt blir mye lettere.Jeg trudde ikke noe på det,men jeg prøvde og jo da det funker .Det kalles for selv healing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå