Gå til innhold

Vurdere å selge min Citybag lime 06 modell..Lite brukt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurder å selge fordi vi kanskje skal kjøpe urban jungle. Har en flott og lite brukt citybag i svart/lime. Lille jenta ville ut av den etter 3mnd så den er lite brukt:)Kostet 1800 ny..tenkte å lufte for å se om noen er intr:)Kan ordne bilder og komme nærmere inn på pris pr mail eller msn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emmaljunga sin?evnt pris og passer den til noen av søskenvognene?

Skrevet

Du kan komme med et bud,det er emmaljunga sin. Brukte den på City Jet, men den passer til andre modeller,cerox,cangaroo og city cross. Har vel ingenting å si om det er søskenvogn,hvis det er det du skal kjøpe?Må vel få med feste til citybag da..

Skrevet

ser at det er igen slik bag til tvilling cangaroo..er smalere..så den du har passer nok ikke,det var dumt,lyst på de fargene...men,men...

Skrevet

vet at den nye citybagen er bredere hvis det er det du mener?Men snakket med de i butikken der jeg kjøpte den og de sa den passer til alle modellene...Men så skulle jo ikke jeg ha den til tvilling. Men trodde ikke de solgte en smalere citybag til tvillingvognene?

Skrevet

den ser lik ut men er mindre og heter cangaroo bag.den passer da til cangaroo twin.Kun duolift og softbag passer de to andre tvillingvognene..står det her i emmaljungas brosjyre:)

Skrevet

Det er egne citybagger til emmaljunga sin tvillingvogn. Cang... Vanlig citybag passer ikke ! Ikke gjør samme tabben jeg gjorde.

Skrevet

Ok,takk for tipset jenter:)Greit og vite, legger den ut på finn.no sammen med annet utstyr. Den passer uansett til singelvogner,så den er jo brukelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...