Gå til innhold

Føde på Ahus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har født der i det siste?

Er det ok der?

De to andre snuppene mine er født på Aker og på Ullevål.

Aker var helt nydelig både på føde og på barsel, Ullevål var ok på føden og fint på barsel. Helt jævlig på hotellet.

Blæh, gruer meg til fødsel kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei venninne som nettopp fødte på Ahus, og hun var strålende fornøyd!! Hun var litt skeptisk i utgangspunktet...

Skrevet

Kjenner 2 som har født der i det siste, og begge har kommentert hvor kjempebra det var der, uten at noen spurte. Så jeg tolker det som noe veldig positivt :)

Skrevet

jeg har født på ahus og er stor fornøyd! velger å føde der igjen nå, selv om vi har flyttet til et annet sted.

Skrevet

Jeg må jo si at det er ganske bra på Ahus! Siden jeg jobber under Ahus:D

Skrevet

Jeg fødte der i fjor kjempefornøyd.

Skal dit igjen om ikke lenge nå... Syns ikke barselhotellet har åpnet enda..

Skrevet

Fødte på gamle ahus sist og skal føde på nye ahus denne gangen :)

Var strålende fornøyd sist, eneste jeg virkelig mislikte var at det var 4-mannsrom, men det vil det jo ikke vre på nye ahus så jeg storgleder meg til å føde der igjen.

Står mye bra om føden og barsel på nye ahus på ahus.no hvis du vil lese,, du skal jo føde på nye sykehuset du også om du velger ahus :)

Skrevet

Jeg håper på å få lov til å dra hjem igjen med en gang, jeg. :P

Begynner å bli dreven på dette her nå. Haha.

Har lest litt på nett, men jeg orker ikke tenke så mye på fødselen enda kjenner jeg..

Har fått plass på ahus. :)

Skrevet

Har de lystgass på ahus?

Skrevet

Nei, de har ikke lystgass... Men de skal få det når de flytter inn i nytt sykehus i oktober... :o)

Skrevet

Jepp, har født der. Nå hadde jeg en ukomplisert fødsel, var fornøyd jeg... (Men dårlig kjemi med jordmora. Men hun gjorde jo jobben sin da...)

Skrevet

Så vel på det nye sykehuset jeg. :)

Skrevet

De har ikke avtrekk, så de kan ikke ha lystgass på gammel-sykehuset... Da blir jordmødrene litt for lystige... ;o)

Skrevet

Ikke i det siste, bare føles sånn;o) 5 mnd siden nå. Skulle jeg født i morra ville jeg valgt ahus. De er helt fantastiske der. Jeg har veldig god erfaring med begge mine. Jeg ville ikke født noe annet sted:o)

når har du termin?

Skrevet

Da tror jeg kanskje jeg har funnet sykehuset for min neste fødsel! :) Ikke at jeg planlegger å få flere nurk meddet første :P Men det er greit å være forberedt ;)

Skrevet

I slutten av februar. :)

Skal på UL på Ahus i september, da får jeg mer nøyaktig termin.

Skrevet

Det var sånn det var på Aker. Hehe. Stakkars jordmødrene ble litt for svimete.

Skrevet

oi skal du ha nr 3?? Hva jeg har gått glipp av:) Ahus var helt greit når jeg fødte der i kaoset sommeren 2004. Lykke til med fødsel:)

Skrevet

Hvorfor likte du ikke hotellet på Ullevål? Jeg fødte snuppa på Ahus i 2004, var helt greit. Men da jeg kom på Ullevål nå i vinter så var det jo enorm forskjell fra Ahus. Blir det flere barn skal deg definitivt på Ullevål igjen.

Skrevet

Jeg fødte også på Ahus og syntes det var veldig bra.

Skrevet

Har født der to ganger, med ks. Siste gangen nå i mai.

Super fornøyd kan jeg vel ikke akkurat si at jeg er men...

Første gangen var et sant helvete. Da holdt det på å gå skikkelig ille fordi legen dreit seg skikkelig ut, men gidder ikke gå nærmere inn på det nå.

Andre gangen gikk ks'et kjempe fint, men barsel var ikke fullt så bra.

Var tydelig at siden vi (jeg og hun jeg delte rom med) var andregangs, så måtte vi klare oss mest selv. Var nesten ikke hjelp å få.

Det er ikke bare bare å få tatt seg av en bitteliten baby med en gang etter et ks, men der var det ikke mye valg gitt!

Nå skal ikke jeg ha flere, så jeg er glad jeg slipper det valget (sykehus) igjen.

Men masse lykke til, og jeg håper du får en mye bedre opplevelse enn meg! :)

Skrevet

Jeg fødte på Ahus 26. mai i år. Hadde ei helt fantastisk flink jordmor, så jeg er veldig fornøyd. Synes også de var snille og hjelpsomme på barsel. Eneste negative er 4-mannsrom.

Fødte på Ahus for 19 år siden også, og var like fornøyd dengang. (da hadde de lystgass der)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...