Mamma-for-2-gang Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei. Lurer på hva dere synes om disse guttenavnene: Erik Theodor Kristian Theodor Kristian
Kjærlighet <3 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg liker både Erik, Theodor og Kristian..Men ikke sammen som dobbel navn, syns det ble for tungt.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Nå er jeg en av de som sliter forferdelig med guttenavn selv, så jeg vet hvor vanskelig det er i alle fall. Men av de du har satt opp liker jeg Kristian best. Synes de to andre er tunge å uttale og jeg vil tro det ville bli til at bare ett av navnene ville blitt brukt dersom det ble valgt. Synes ikke det er noe i veien for å bare bruke Theodor, Erik eller Kristian alene derimot. Alle navnene er fine i seg selv.
mamarama og lille banan Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 enig med *KiNaRiAd*, de er fine hver for seg, men blir litt tunge sammen.
Mamma-for-2-gang Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Har tenkt mye på å bruke bare et av navnene, men vi greier ikke å bestemme oss. Var egentlig litt redd for at de ble litt tunge som dobbelnavn. Må vel bare bestemme oss for et enkelt et. Takk for ærlige svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå