Gå til innhold

storebror og knerten ...Hvordan står det til??? Fin ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden du har vært her inne? Eller har jeg gått glipp av det bare? Håper alt står bra til og at dere har en fin ferie:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo;)

Koselig at noen tenker på meg:)

Er en stund siden jeg har vært innom, ja, føler ikke at jeg kan gå innom så mye når jeg må sitte i stua i sofaen hvor alle sitter.

Vi har vært kjempeheldig med været mens vi har vært på ferie her øst og sør. Er eneste i dag det er litt regn.

I går var vi i dyreparken, var litt kjedelig at det var lav sesong, og ikke engang tømmer renna var åpen, var den jeg hadde gledet meg mest til, men kanskje like greit, da lillemor hylskreik i fjord da vi tok den, og var ikke til å trøste. Til neste år er hun så stor at hun nok har stor glede av den. Da skal vi dra i høy-sesongen.

I forige uke var vi i Oslo og gikk litt, og vi var i Lørenskog og gikk litt. Fant meg en kjempefin kjole til bryllupet vi skal i til helga, den hadde kostet 1400,- og var satt ned med 70%. Jeg er kjempefornøyd. Nå gjenstår bare å finne sko og veske som passer til.

Vi har en kjempefin ferie, men det er litt slitsomt når vi må rekke over så mange plasser på så kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...