mamma til tre prinsesserღ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg fikk først en UL time, men den passet ikke. Så jeg måtte flytte den til litt senere, men da fikk jeg time når jeg er 19+3. Går dette bra? De sier helst rundt uke 18?? Sikkert vanskelig å bytte timen til lengre frem nå.
Gjest Mammamoms Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Det er ikke så lett å få byttet på en ordinær UL, for ofte er timeplanen ganske stram på sykehusene. Jo, man sier jo gjerne rundt uke 18, men jeg hører også alt fra uke 16 til 20, så tror nok det skal gå bra. :-) Jeg var på UL da jeg var 18+6, og det var jo bare 4 dager tidligere enn det du skal på.
smilan Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Tror jeg ikke har så mye å si nei... Det står i brevet jeg fikk fra sykehuset at det er vanlig rundt uke 18. Ikke at man skal i uke 18... Jeg har fått når jeg er 17+2. Men tida til denne timen går så veeldig saaaakte, tror jeg kommer til å grine fært :`-/ Men det er jo :-) tårer....
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 19+3 regnes som rundt uke 18 ;-) Det er ikke noe i vegen med å ha time slik som du er satt opp nå. Lykke til1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå