Gå til innhold

Helt seriøst. Blir lærerne sponset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. Hadde jeg drevet bokhandel så hadde jeg helt klart "gått på" lærerne for å få "mine" varer anbefalt. Jeg kunne trukket det så langt at jeg kunne gitt lærerne en kjemperabatt på det de skulle kjøpt til eget bruk. Sitter nå med en liste fra en kjent hobbybutikk, levert ut fra en vidregående skole, og vet av erfaring (og da snakker jeg veldig erfaring) at de varene som er listet opp får jeg til halve prisen ett annet sted. Samme merkene til og med. Er ikke lærerne interessert i å skaffe elevene det de trenger til billigst mulig pris? For de vet garantert det jeg vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett eksempel. Ringperm 32 pr stk. Jeg skal kjøpe en (to til og med:) i morgen til en tier pr stk. Også skal de liksom få ca 20% på den til 32. Fnys.

Skrevet

Funker dårlig når kommunen har innkjøpsavtaler med firmaer som selger til råpriser. Trodde nesten ikke det var mulig, men jommen...

Skrevet

Og det er forresten ikke lærerne som kjøper inn dette, men adm.

Skrevet

Neida. Det er elevenes foreldre som kjøper inn. Her snakker vi videregående. Og i nevnte liste med kontorrekvisita og skoleutstyr er prisen dobbelt så høy (og da med 20% avslag) som jeg kan få det for på Binders. (sånn ca)

Skrevet

Har aldri fått noe sponset, men så bor jeg i Moldboland også da, og vi har bare en bokhandel. Men alle elevenes bøker kjøpes inn via Fylkeskommunens avtale med Nordli.

Skrevet

Vel jentungen fikk noe gratis på skolen og har kjøpt mesteparten brukt. Det har jo vært snakk om skolebøker og reklame i det siste, og tanken slo meg da hun kom hjem med en huskeliste påført en firmalogo. Så det er ingen ledelse heller som anbefaler dere å nevne visse bedrifter spesielt heller?

Skrevet

Ble litt mye "heller" her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...