Gå til innhold

Sitter her med en graviditettstest.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

som er............ Ja, hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende!!!

Positiv????

Skrevet

Ja, den var positiv!!!

Om enn en noe svak strek. IKM i går. Skal kjøpe en test til i morgen, og ta med morgenurin onsdag (selv om jeg vet det ikke er nødvendig egentlig)

Men har kjent det på kroppen denne uka; ømme pupper med nye blodårer, stikkinger i magen, hodepine, trøtt, fryser, spenn i tenna osv

Og tenna har vært værre i dag enn tidligere dager. Så det er merkelig hvordan man merker det på kroppen selv om dette er helt nytt for meg.

Sambo ble helt satt ut, og trodde ikke helt på det ;)

Håper bare spiren sitter!

Men synes nesten det er urettferdig at vi fikk det til på 1. forsøk når andre sliter så lenge....

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer! Spiren sitter sikkert, må jo satse på det :-) Du er superheldig nå altså!

Skrevet

WOW! Gratulerer! Hihi, jeg har hatt en følelse av det hele tiden. Jaja, nå er det vel bare meg igjen med IKM uke 33... :-D

Stor klem

Skrevet

Gratulerer så mye! :D

Skrevet

Takk alle sammen! Superheldig ja, men også litt vettskremt! Nå er det ingen vei tilbake... ;)

A1973: Hehe, har jo hatt den følelsen jeg også, men ville liksom ikke tro det.. Men tenk at det går an å kjenne noe så tidlig da?? Hvordan ligger det an med deg da? Fortsatt noe svar på det ene eller det andre??

Så nå må det opprettes "babykonto", for sambo nekter å kjøpe noe utstyr før det har gått et halvt år.... Han sier det blir så trist hvis det skulle gå galt... Og forsåvidt sant, og når vi sparer penger er det vel det samme når de brukes... Men jeg kommer sikkert til å kjøpe noe i smug... ;) Det han ikke vet, har han ikke vondt av ;) Ikke sant jenter? ;)

Skrevet

Hahahaha (kan du høre min GALE latter?)

Nei, hverken det ene eller det andre her. Har skrevet om det under uke 33-gjengen (eller noe i den dure...:-))

Jeg skjønner samboeren din. Da vi fikk førstemann hadde vi ikke kjøpt noenting før i uke 34. Vi ble tatt litt på sengen, bokstaveligtalt, da fødselen ble stoppet i uke 33 uten at vi hadde kjøpt noe... Hihi, etter det fikk vi farten opp! :-D

Stor klem

Skrevet

gratulerer da. d var gøy at du er gravid. hadde mine mistanker. he he. har ikm på mandag, så d blir spennende å se her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...