Gå til innhold

Svanemammsen !!!

isi* med liten januar spire!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloooo snuppa!!!

Hvordan står det til med deg?

Vokser magen??? Kjenner du noe liv nå? Hvordan står det til med formen? Håper kvalmen har gitt seg og at du har fått tilbake energien!!!

Har dere kost dere i sommer? Å du som fikk lappen å alt. Åh så stolt jeg er :D en klem til deg for det!!!

Var Hunderfossen kjekt?

Å du som skal på ul i morgen :D Ville bare ønske deg masse masse lykke til, til det jeg!!! Jeg tror det er en liten prinsesse i magen din =) så får se om jeg får rett!!!

Klem fra meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å dyyyytt

Skrevet

Heisann!!

Så ikke at du hadde skrevet til meg.

Alt er bare bra. Er fremdeles kvalm, men håper det gir seg etterhvert nå.

Magen vokser ganske bra, ja, hehe. Har fått en bra kul nå ja.

Kjenner litt liv hver dag. En hærlig følelse :0)

Formen er bra den, bortsett fra kvalmen. Ryggen holder faktisk litt bedre denne gangen enn de to andre gangene :0)

Vi har kost oss kjempemasse i sommer. Hadde to fantastiske ferieturer til Hunderfossen og Åre. Barna storkoste seg :0)

Du fikk nok rett ja. Er ei lita prinsesse inni magen. Hun var veldig aktiv og turnet rundt og rundt inni magen. Fikk med masse fine bilder av henne. Veldig godt at alt var i orden og at hun er frisk og rask :0)

Enn du?

Hvordan går det med deg?

Har kvalmen gitt seg hos deg eller?

Hatt en fin sommer?

Har du fått mage?

Du må ha masse lykke til på ultralyd i morgen :0)

Vil dere vite hva det er?

Kjempeklem fra meg :0)

Skrevet

Hmmm... dere vet at det går an å skrive private meldinger til hverandre?

Skrevet

Joda det vet vi. Men takk for infoen!!!

Heeei. Nå har vi vært på ul. Å guh så gøy =) Vi såg den søteste lille gutten vår! Så mye til intuisjon hihi. Men vi er sååå glade. Termin ble satt frem noen dager så nå er det bare under en uke til jeg er halvveis =)

Hatt en veldig fin sommer. Vært fryktelig kvalm og spydd mye i sommer. Men vi var mye hos min mor å de å koste oss. Å så var vi en langhelg i Loen i Nordfjord å koste oss.

En liten kul jah. Og kjennt noen svake spark de siste dagene. Jippiii!

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Så gøy at det blir en liten gutt da :0)

Litt gøy når man blir satt litt frem med termin ja.

Det samme skjedde med meg med førstemann. Termin ble satt fram en uke, men han kom på menstermin han gitt.

Denne gangen fikk jeg samme dag som jeg hadde fra før så jeg er 18+6 idag.

Det går forresten bare bra med meg. Litt kvalm enda, men det går stort sett greit. Vi var hos mine svigerforeldre i ettermiddag og plukket 4 kilo rips, så nå blir det rips med vaniljesaus :0)

Kjempeklem :0)

Skrevet

Jah vi er kjempe happy for det. Å nå har vi klart navn å alt så det er bare stas. Følte plutselig at det har gått litt mer opp for meg. Når vi fikk se den og faktisk vite at det blir en gutt. Da er den lille valken på magen min faktisk en liten baby. Å de små bobblene spark å ikke bare en rar romling. Hihi.

Har termin 15.jan nå. Så er 19+2 idag så vi er ca likt fremdeles da!!! Men min kjære tror at den lille kommer den 21.januar. Så vi får se hehe.

Åhh rips er fantastisk godt. Jeg har ikke fått dilla på noe (heldigvis :-p) Men min søster å de var å plukket meengder med rips i sommer også, så når jeg har vært barnevakt der i det siste har jeg bedt om "betaling" i rips hehe. Lett rørte fra frysen med sukker på. Åhh fantastisk!!! Hihi å så norske plommer!!! Mmm!!!

Nå skal jeg snart til legen. Holder på å klø meg aldeles ihel. Beina mine ser ikke ut. Så håper han gjør noe nå. Har fått allergimedisin, men det funket jo ikke. De på Haukeland sa at jeg måtte få en henvisning opp dit så kunne de fikse meg. Hehe svangerskapskløe, er det ikke det ene så er det det andre hehe =)

Kleeeem

Skrevet

Ja, skjønner hva du mener. Alt blir mere virkelig når man hvet hva det blir og nåt man har satt navn. Vi har også bestemt navn. En fantastisk følelse og kjenne den lille røre på seg.

Gøy at vi fremdeles har ganske lik termin da :0)

Jeg har heller ikke fått dilla på noe enda, men det går mye i frukt og bær her også. Det som er gøy er at barna også har blitt så glad i bær. På lørdag som var, var vi på blåbærtur og plukka 1 kilo blåbær. Barna storkosa seg.

Huff, så kjedelig at du er så mye plaget. Håper du får hjelp nå da. Høres slitsomt ut med svangerskapskløe. Jeg sliter litt med åreknuter jeg, så mine bein ser heller ikke ut.

Heldigvis blir det et bra resultat utav alt dette i midten av januar :0)

Masse lykke til til legen!!

Kjempeklem :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...