Trønderbærta Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jenten min på 6 år trenger en del nye klær, men hvor bør jeg handle for å få noe bra, som ikke er så dyrt. 1. Innesko til skolen (crocs, sandaler..vet ikke hva som er likest jeg??) 2. Gym/jogge-sko 3. Regnklær 4. Ute/allværs-bukse 5. Fotball-klær (shorts, bukse, skjorte) 6. Fotball-sokker Kan godt være nett-butikk, men ikke sååå nøye!!
Trønderbærta Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2008 Da ble det fotball-klær og uteklær på sportmann
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Ikke så dyrt..vanlige kjedebutikker? Alt fra Cubus til regntøy på OBS tenker jeg da.. Ellers hadde jeg tatt turen til sparkjøp, godt ulltøy,undertøy,strømper osv der synes jeg... Nettsider handler jeg sjelden på så er ingen ekspert der... Men ellos,h&m kansje.... Og en sportsbutikk ville tatt turen til.
Trønderbærta Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 Har bare sko igjen å handle nå, både innesko og joggesko. Men litt lang ventetid på klærne da, ca 2 uker, litt treg til å bestille for jeg skulle gjerne hatt de med en gang jeg har trykt "bestilt" Men det får gå, har et sett med regnklær da, å det får hyre de to første ukene på skolen.
Trønderbærta Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Og sko må jeg vel kjøpe på butikk, så hun før prøvd de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå