Gå til innhold

Noen som har prøvd Vitex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp bestilt Vitex på helsekosten.dk. Er det noen her som har prøvd denne? Og virker den? Er egentlig skeptisk til å ta alskens tbl. men tenker det er vel bedre å ta naturmedisiner istedenfor vanlige hormontbl? Jeg er nemlig overbevist om at jeg har fått ubalanse i hormonene etter SA for 1 år siden. Har ikke eggløsning, spotter mye og blør lite under mens. Vitex inneholder en urt som heter kyskhetsbelte og den kan hjelpe kroppen å få orden på hormonene igjen. Jeg gleder meg til å begynne å ta de, blir spennende å se om de virker. Eneste som var litt spesielt var at det ikke er lov å selge medisiner som inneholder kyskhetsbelte i Norge, så derfor måtte jeg kjøpe fra Danmark.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyskhetstre heter urten, ikke kyskhetsbelte. Det er visst noe helt annet og det er ikke så lurt å ha på seg hvis en vil bli gravid. hehehe

Skrevet

Kan det være jeg som tipset deg om det kanskje? Har ikke lest om andre enn meg som har brukt det her inne hvertfall.

Det er lov å selge Vitex i Norge, men ikke i fritt salg. Man får det altså på resept . Men tror det er meget få, om noen som er villige til å skrive det ut.

Men uansett har ikke jeg noe negativt å si om det. Heller motsatt, for jeg er ganske sikker på at jeg ble gravid takket være Vitex.

Jeg sverger også til naturmedisin fremfor kjemisk framstilte medikamenter, hvertfall hormonregulerende. Jeg hadde nærmest panikk for å bli tilbydd Pergo av legen min. Men det slapp jeg heldigvis for ble gravid rett før jeg skulle begynne på utredning :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...