Gå til innhold

De strykenavnelappene er geniale!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som lille M har begynt i barnehage, så har jeg måttet merke tøyet hans som han skal ha med. Og, for å slippe å huske hva jeg har merket og kan ta med, og hva som ikke er merket og må bli hjemme, så har jeg likeså godt merket ALT tøyet hans, untatt pysjene da, har jo tenkt å ta ham med hjem for kvelden :-).

 

Så, her en dag brukte jeg en hel kveld med å stryke på alle lappene. Dog, etter å ha lett hele huset rundt etter dem, jeg bestilte dem jo for en god stund siden etter tips fra dere, men så skulle jeg ta vare på dem på et lurt sted, og sette dem på nærmere barnehagestart. Men, den dagen kom jo egentlig ganske raskt, og da var det å lete etter de lappene. Jeg fikk ryddet opp i to bokhyller i min søken etter dem, og så viste det seg at de lå gjemt mellom to papirer i den 3. bokhyllen, hvor jeg hadde sett først... Ja, ja, de kom da til rette til slutt. Og, nå er de på alle klærne til lille M. Skulle gjerne hatt flere lapper jeg nå, for jeg har ikke nok til alle klærne hans! Ble egentlig ganske overrasket, over hvor mye klær han faktisk har. Har ikke kjøpt så mye selv, har arvet en del klær, noe jeg synes er veldig kjekt. Regner med det blir masse aktivitet i barnehagen,og at det blir litt ekstra slitasje på klærne, så da er det greit å ha litt skiftetøy.

 

Så, nå skal jeg inn på nettet å bestille flere merkelapper :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er kjempebra!

Har brukt strykelapper til begge ungene og det fungerer på det meste, t.o.m inne i joggesko.

Rydding er fint :o)

Skrevet

Jeg syns det var vanskelig å få dem til å henge på etter noen vask. Kanskje jeg bestilte feil sort???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...