Minnie_Moon Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Egentlig i dag... Men vet ikke om syklusene mine har stabilisert seg helt ennå... Innbiller meg jo at jeg kjenner symptomer på EL, men jeg kjenner jo alltid så mye rart når jeg forsøker å kjenne etter.
Vifikkiaugust Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Fredag eller lørdag tror jeg. Har vært litt slimfokusert de siste månedene(;-), og har konkludert med at jeg har bare ca 12 dager mellom el og ikm. Tror jeg da.. Du da?
*Babyønske* Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hei.... Vi er i vår 8 pp denne mnd, og jeg har gått på pergo kur... I dag har jeg positiv el test og kjenner virkelig godt på kroppen at noe er på gang... ) Hihi....Hååååååper bare spiren sitter denne gangen... har ikm 3 sept... Masse lykke til alle sammen..Spennende dette :oD
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Jeg har EL på lørdag tror jeg, men mulig at den kommer før siden jeg går på pergo;)
KnertiMagen Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Jeg sku visst (etter babyverdens kalkulator) ha el idag! Men neeeida.. ingen positiv el test iallefall. Men en del slim=S Blir litt bekymra her. Har sikkert el noen dager før ikm jeg. For jeg tok en test bare for morro skyld sist pp, ca. 3-4 dager før mens, og der var det strek ja.. hmm.. Er det normalt?? Har IKM 1. sept. Sitter bare her å tror at jeg aldri kan få barn, eller at jeg er steril.. Uff, må slutte med det:p Ække rart en blir gæærn i disse tider! hehe.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Serenade: Har du akkurat slutta på hormonprev? For da er det helt sikkert derfor du fikk EL-test så sent sist pp. Kroppen kan være litt rar rett etter prevansjonsslutt. Hvis du har EL-slim nå, så får du nok positiv EL-test om en dag eller 3! Du kan nok heeelt sikkert få barn!!
KnertiMagen Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 *dreamer*: Ja, sluttet på pilla for ca. 3 mnd siden. Så håper det bare er derfor:) Jeg tror der er el slim iallefall. Passer til beskrivelsen fra pernille sidene osv. Så da får vi se. Blir helt paranoid av denna psyken min:p Uffåuff. Hehe.
monca*84*j12 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2008 hmmm.... inbilder meg el tegn etter hvert.... litt murringer på gang her... så kanskje før helgen en gang håper jeg=?
KnertiMagen Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Får håpe det er noe på gang hos deg monca:) her skjer det litt men ikke mye. Er bare så SINNSYKT sulten om dagen, men har liksom ikke lyst på noe. Føler meg sulten selv om jeg er stappmett.. Aldri opplevd det før=/
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Så spennende Monica, håper det er noe på gang!! Serenade: Ja da er det nok bare derfor. Kroppen trenger litt tid på å komme tilbake til "seg selv". Håper du får positiv EL-test før helgen!!
julibarn igjen:) Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 Hei, jeg tror jeg har el til helgen, lørdag eller søndag, men er usikker på hvor lang syklusen min er. Så er det bare å håpe..
Snabeltann Skrevet 19. august 2008 #13 Skrevet 19. august 2008 nå har jeg hatt positive eggl tester i tre dager senest i dag, men sterkest i går.. IKM 3 september..
monca*84*j12 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. august 2008 hei hei.. har ikke testet enda jeg da... men trur ikke el har vært enda heller... men om el er løpet av uken, er det da forsent og drikke grape jucie`? hvor fort funker det? *krysser fingrene for oss alle*
monca*84*j12 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. august 2008 hva man ikke gjør for denne spira? jiiiiiiiiiiizzzzzzz.... sitter og tvinger i meg det første glasset med grapefrukt juice nå.... det smaker DRITT!!!!! skitt ass... DETTE BØR FUNKE!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. august 2008 #16 Skrevet 19. august 2008 Haha, ja det er utrolig hva man gjør!!! Men det er så absolutt verdt det hvis det funker;) Krysser fingrene for deg!!!
Snabeltann Skrevet 20. august 2008 #17 Skrevet 20. august 2008 jupp, da var eggløsning overstått, nå er det bare å vente... kjedeligere å vente på ikm enn fra tr til el synes nå jeg!
akon- 09baby Skrevet 20. august 2008 #18 Skrevet 20. august 2008 Hei! Jeg fikk positiv el-test i går!! Jammen bra jeg lyttet til kroppens signaler, for egentlig hadde jeg talt meg frem til at lørdag var dagen for el. Men kjente på magen at noe var på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå